Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Michael,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Mrs. Wookyun,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Valuaded Guest,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Boyke,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs. Wookyun,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

隣室の水道音が気になる

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
隣室の水道音が良く聞こえるのが、唯一の欠点。残念です。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
親愛なるトシオさん、スイス・ベリン・ボゴールよりよろしくお願いいたします。この度は当ホテルでのご滞在のご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございます。当ホテルのサービスや設備をお楽しみいただけたようで大変嬉しく思います。ご感想をお寄せいただきありがとうございます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。よろしくお願いいたします、ユニ・マニチャ総支配人
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sunardi,Warm greetings from Swiss-Belinn BogorWe are glad that you are satisfied with our hotel. See you again in next visit!Best Regard,Yuni ManichaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Wookyun,Warm greetings from Swiss-Belinn BogorWe are glad that you are satisfied with our hotel. See you again in next visit!Best Regard,Yuni ManichaGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia