Note fondée sur 18 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Michael,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Mrs. Wookyun,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Valuaded Guest,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Boyke,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs. Wookyun,Warmest Greetings from Swiss-Belinn Bogor,Thank you for staying with us, we refer to your recent stay with us and very much appreciate your comments regarding your stay and experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again, in the not-too-distant future.Sincerely,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
隣室の水道音が気になる
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels隣室の水道音が良く聞こえるのが、唯一の欠点。残念です。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
親愛なるトシオさん、スイス・ベリン・ボゴールよりよろしくお願いいたします。この度は当ホテルでのご滞在のご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございます。当ホテルのサービスや設備をお楽しみいただけたようで大変嬉しく思います。ご感想をお寄せいただきありがとうございます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。よろしくお願いいたします、ユニ・マニチャ総支配人
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sunardi,Warm greetings from Swiss-Belinn BogorWe are glad that you are satisfied with our hotel. See you again in next visit!Best Regard,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Wookyun,Warm greetings from Swiss-Belinn BogorWe are glad that you are satisfied with our hotel. See you again in next visit!Best Regard,Yuni ManichaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia