Note fondée sur 30 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de San Jose

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
I really enjoyed my stay here. The staff were always friendly, smiling, and helpful.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2023 sur Hotels
Mohon sediakan parkir di lahan hotel atau sedekat mungkin.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
Happy with the service and the hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2022 sur Expedia
Nice clean hotel value for money
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par Livia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020
overall it was a pleasant experience and the staff are approachable and willing to be helpful. But some of the rules are a bit rigid or inflexible. There were charges for things that should have been included like 3 pillows for 3 people, but they charged us extra for a third pillow. Wouldn't allow for late checkout . . .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par Livia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
I stay at Zest Bogor several times a year and find it to be consistently outstanding.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
overall kondisi properti ok, namun selalu dapat kamar yang berisik di koridor/ tangga darurat