Note fondée sur 409 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2022 sur Hotels
salle de bain vieux, pas beaucoup pression eau, eau chaude presque tiède, signaler 2 fois.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Fernando Fernandez, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at the Bogota Marriott Hotel . We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Sincerely, Fernando Fernandez General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Vancouver

Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Friendly staff Shuttle to the airport Excellent breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Fernando Fernandez, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at the Bogota Marriott Hotel . We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Sincerely, Fernando Fernandez General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2018 sur Hotels
Tout est super, la propreté, la chambre, LaSalle de sport et la piscine et le petit dej.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2018 par Fernando Fernandez, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud , Thank you for sharing your experience at the Bogota Marriott Hotel through the Guest Satisfaction Survey. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Fernando Fernandez General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2018 sur Hotels
Super séjour , personnel très agréable et très serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Fernando Fernandez, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for sharing your experience at the Bogota Marriott Hotel through the Guest Satisfaction Survey. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Fernando Fernandez General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Excellent space for families! Loved the attention and the staff was very friendly and helpful! Excellent breakfast buffet!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia