Note fondée sur 441 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Catalina Clavijo , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We really appreciate your positive comments about our service, I will do your recognition to our staff, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future, we will be very attentive to your next stay!
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Propre
par Jacques-Olivier de Paris
Excellent
Publié le 20 févr. 2016 sur HotelsSuperbe hôtel, à recommander les yeux fermés !
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Me pareció súper, excepto que los sonidos de otras habitaciones se escuchan en la que uno está, seguro debido a que las paredes son de cartón
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Catalina Clavijo , Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tomarse un momento para compartir su experiencia en nuestro hotel, para nosotros es muy importante conocer su opinión en cuanto a nuestro servicio, y le haremos seguimiento a los sonidos en las habitaciones apreciamos mucho sus comentarios positivos, le daremos su reconocimiento a nuestro equipo y esperamos tenerlo de vuelta en un futuro no muy lejano.
par un voyageur de San José
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
I won’t never coming back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Catalina Clavijo , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
me encanto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Catalina Clavijo , Gestion de l’hôtel
¡Qué alegría recibir sus comentarios positivos! Fue un placer tenerte con nosotros en nuestro hotel . Espero volver a verte pronto!»
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
The property was quite, well kept, the staff was friendly and eager to help eventhough we spoke different languages. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Catalina Clavijo , Gestion de l’hôtel
Thanks for your glowing review! We aim to provide the best possible experience, and it's wonderful to hear we succeeded with you.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Nothing extraordinary
Restaurant for breakfast was separate building from hotel and not very appealing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Carolina Giraldo, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,We want to start by saying how sorry we are for not meeting your expectations during your stay with us. We understand that our hotel did not quite live up to your standards, and for that, we are truly sorry.Please know that we take your feedback seriously and are taking immediate action to address the issues you experienced. We are committed to providing the highest level of service and amenities, and we fell short of that goal during your visit.Once again, we apologize for not meeting your expectations and hope that you will give us another chance to show you the level of service and quality that you deserve.