Note fondée sur 742 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Average hotel .
Lot of noise between rooms
Well located but old fashioned trims and particularly bathrooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par NH Collection royal andino, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Greetings from NH Collection royal Andino,Thank you for choosing us during your visit in the city of Bogotá and for rating our services. Your constructive feedback about the bathroom being a bit old-fashioned is valuable. This information is helpful for us and future guests, as it provides insights into areas that may benefit from improvements. Looking forward on welcoming you back very soonJessica ElneserGuest relations manager
par un voyageur
Excellent
Publié le 7 oct. 2021 sur HotelsL'hotel est situé dans le meilleur quartier de Bogota. Les installations et prestations sont excellente et l'équipe est parfaite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2021 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis.
Nous espérons que vous reviendrez pour que vous puissiez continuer à profiter de cette ville.
par un voyageur
Formidable et confortable
Publié le 6 sept. 2021 sur HotelsL'hôtel est super bien situé à Bogota. Très confortable et le petit déjeuner est excellent avec des fruits exotiques comme la granadilla ou la pitahaya... Je recommande fortement cet hôtel...digne de la chaîne NH...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2021 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Bonjour Monsieur Luc
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis.
Ce fut un grand plaisir de vous avoir avec nous!
Nous espérons que vous reviendrez bientôt.
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2020 sur Hotels
Hôtel très confortable avec un personnel au petit soin mention spéciale aux receptionistes de plus l'emplacement est idéal pour pouvoir profiter de bogota la nuit, j'y reviendrai très certainement,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2020 par Diana Medina-Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Taha,
Thank you for your nice review!! We really appreciate and we hope you and your beloved ones are fine amid this crisis. We hope all of this is over soon and we can have you back!
Regards,
par un voyageur
bon hotel mais eviter chambre sur rue
Publié le 27 avr. 2018 sur Hotelstres bon service, accueil
chambre lumineux
seul souci : bruit de boite de nuit pour les chambres sur rue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2018 par Diana Medina-Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear guest
Thank you very much for taking the time to review your experience with us! We really appreciate it and we'll consider it next time so you have a perfect stay!
par un voyageur
Parfait pour un séjour Business ou Shopping
Publié le 28 oct. 2014 sur HotelsService de bonne qualité, chambre spacieuse et très propre et hôtel très bien situé.
par Roberto de sao paulo
not bad but overpriced
Publié le 26 oct. 2013 sur HotelsI booked this hotel based on survey rating available on this site. Don't expect nothing but average in all items only breskfast is really disappointing. It's clearly too pricey.
par un voyageur de Valley Stream
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par NH Collection royal andino, Gestion de l’hôtel
Dear Carolina,We appreciate you taking the time to provide us with such important feedback of your stay while staying with us at NH Collection Royal Andino. We are very sorry to hear that your stay did not meet expectations and truly apologize for this bad experience. We are taking corrective measures to avoid these from happening again. I would like to get in contact with you to understand and learn how we can improve our product and or services and would be grateful when you can share a phone number or email address with me so that I can discuss the topics personally. We really hope that you give us another chance to show you all the improvements done and change the perception of your experience.Kindly,Jessica ElneserGuest service manager.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Rooms could be more comfortable and the air conditioning, as well as the price for breakfast, too expensive for the menu and options around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par NH Collection royal andino, Gestion de l’hôtel
Dear Shaylim,Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Collection Royal Andino. We regret we did not cover your expectations and would like to thank you for your comments regarding the areas we should improve, in which we will work hard in order to make you feel special and cared for, as it is one of our main promises. Regarding the room maintenance, the refurbishment is expected for next year. Regarding our breakfast, remember it is a buffet with typical options, all kind of fruits and breads, we apologies if it wasn't the expected during your stay. We really hope you provide us a second chance to welcome you soon back to our hotel so that you can appreciate and perceive the changes we have planned. Kindly,Jessica ElneserGuest service manager.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Improve the rooms. Too dark.
Bed sleeps nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par NH Collection royal andino, Gestion de l’hôtel
Dear Margareth,Thank you for the trust by choosing our hotel during your visit in the city of bogotá and for your valuable time on rating our services. Your valuable feedback is very important for us, reason why we will take it in consideration on our improvements. Hoping you can provide us a second chance to show you our improvements.Best regards,Jessica ElneserGuest relations manager.