Note fondée sur 913 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Nice and friendly service

Publié le 24 juin 2023 sur Hotels
Nice hotel with large rooms, a friendly service and an excellent breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of Sonesta Bogota Hotel, we hope you have had a pleasant experience during your latest stay in our facilities. We are welcoming again next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars.Sincerely,Alejandra OrozcoGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2019 sur Expedia
Friendly and helpful staff. Great location for restaurants, coffee shops and shopping. Great breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Alejandra Melo, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for your comments, we are really glad to know that you had an excellent stay in our hotel and that our staff made your stay a wonderful experience with our service. We hope we can count on your visit very soon again. Best regards, Alejandra Melo Quality Assurance Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 3 mars 2019 sur Hotels
Bien mais manque la salle de sport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2019 par Alejandra Melo, Gestion de l’hôtel
Cher invité Merci beaucoup pour vos commentaires, nous sommes heureux que votre séjour ait été une expérience agréable. En ce qui concerne la salle de sport, nous avons un accord avec une grande salle de sport située à deux rues de l’hôtel. Nous espérons pouvoir très bientôt compter sur votre visite. Cordialement Alejandra Melo Coordinateur qualité
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2018 par Alejandra Melo, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent Thank you very much for qualify your stay with us, it is a pleasure to know that it was a really great experience. We hope we can count on your visit very soon again. Best regards, Alejandra Melo Quality Assurance Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Hotel très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2018 par Alejandra Melo, Gestion de l’hôtel
Estimado Lionel Muchas gracias por sus comentarios y su calificación, es un gusto saber que disfruto de una excelente estadía con nosotros. Esperamos muy pronto poder contar con su visita nuevamente. Cordial saludo, Alejandra Melo Coordinadora de Calidad
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Excelent! Great staff, breakfast options and good area to walk and shop. 10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest,We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá. Sincerely,Alejandra OrozcoGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for the score awarded. We will be waiting for you in the next opportunity. Sincerely,Alejandra OrozcoGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Volveré mas adelante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Antonio,Gracias por su puntuación. Nos complace saber que su reciente estadía en el Hotel Sonesta Bogotá excedió sus expectativas. Le deseamos un pronto retorno a esta, su casa. Cordialmente,Alejandra OrozcoGerente General
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Staff very friendly and attentive. Good service. Recommend it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of Sonesta Bogota Hotel, we hope you have had a pleasant experience during your latest stay in our facilities. We are welcoming again next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars.Sincerely,Alejandra OrozcoGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest,We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá. Sincerely,Alejandra OrozcoGeneral Manager