Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Maria Alejandra Fontalvo Manager On Duty, Gestion de l’hôtel
¡Hola Nicolas!¡Choca esos cinco! ¡Gracias por elegirnos y por esparcir pura buena energía con esa calificación de 10/10. Tu apoyo nos alegra el día y estamos ansiosos por verte en tu próxima visita. Hasta entonces, ¡sigue disfrutando y dándole sabor a la vida!Maria Alejandra FontalvoManager On DutyThe Click Clack Hotel
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
Nous avons eu une chambre au 9e étage juste en dessous de la terrasse que nous n’étions pas au courant et dont nous avons pas été avertie avant. Musique de 19h jusqu’à 2h am tellement fort qu’on entend la musique dans la chambre comme si nous y étions. Malgré la demande pour une autre chambre on nous propose le lendemain malgré que nous avions payer 100$ pour early Check in afin de dormir. On repassera pour le sommeil. 2e nuit au 5e étage, moins de bruit mais pas parfait et aucun contrôle d’air dans cette chambre. Fait chaud quand on reviens car l’électricité fonctionne avec la carte de la chambre et donc deviens humide très rapidement lorsqu’on quitte. Très décevant pour ce type d’hôtel. Plusieurs options disponibles autour pour mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2023 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Maxime, Thank you for taking the time to share your thoughts with us.We sincerely apologise for the inconvenience you experienced during your stay. We regret that we were unable to immediately provide you with an alternative room due to the noise coming from the rooftop. We have noted your concern about the air control in the second room. Thanks for letting us know.We understand your disappointment and assure you that we value your feedback. We work hard to improve our services and appreciate your patience and understanding. Please allow us to have you again at our hotel. We will definitely try to compensate for our faults with the best service we can get you.Have a great day!Laura Angulo B.Head of Guest ServiceThe Click Clack Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Hotel Click Clack , Gestion de l’hôtel
Hello Christine.Thank you for taking the time to rate us with 5 stars!We love your visits and providing you with the best experiences we can.Please allow us to have you back anytime soon.Have a wonderful day!Tatiana DíazHead of Guest ServiceThe Click Clack Hotel
1 sur 5
par un voyageur

This place is overrated

Publié le 3 avr. 2022 sur Hotels
2 nights without a proper sleep, nightclub music up until 3 am on a Thursday & Window blind not working and not fixed for 2 days in a row!!! Had to ask for getting a new room at 3am on the second night. When I asked for a late checkout to rest a bit I had to pay for it !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello. Thank you for taking the time to share your comments with us! In the process of self-evaluating it's relevant to have feedback such as the one you share with us. Can you please tell us more about this inconveniences, What was your room numer and your name? Inorder to share your comments with the involved areas and improve our guest experiences. Please allow us to have you back anytime soon! Have a wonderful day! Laura Rivera Head of Guest Service The Click Clack Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Marion. Thank you for taking the time to share your review and rate us with 5 stars! We love your visits, so we hope you had the best experience while staying with us. Please allow us to have you back anytime soon, so we can spoil you a little bit more. Have a wonderful day! Carolina Pérez Galvis Service and Guest Relations Analyst The Click Clack Hotel
4 sur 5
par un voyageur de montreal

Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
excellent location, good breakfast with a lot of fresh fruits, the only thing is avoid room on street side , very noisy from 6:30/7 in the morning, pretty hard to sleep ! otherwise everything is perfect !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Dave. Thank you for taking the time to share your comments and rate us with 4 stars! We love to read you loved our breakfast and location: We hope you got to enjoy the restaurants and bars around, and our own, of course! Our breakfast is something to remember: We’re thrilled you enjoyed it. Although we’re sorry you had that noise inconvenience: For the next opportunity please let us know about this inconvenience, so we can recommend you to use the earplugs available in your room. Please allow us to have you back anytime soon. Have a wonderful day! Carolina Pérez Galvis Service and Guest Relations Analyst The Click Clack Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Thibaut! Thank you for taking the time to share your review and rate us with 5 stars! We love your visits and providing great experiences for you! Please allow us to have you back anytime soon, so we can spoil you a little bit more. Have a wonderful day! Carolina Pérez Galvis Service and Guest Relations Analyst The Click Clack Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Bogota with style

Publié le 27 août 2018 sur Hotels
The hotel is finely decorated, food is amazing as well as the area. 1/2h taxi away from the touristic area but was not problem. The S size is enough for a couple
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Perrine! Thank you for taking the time to share your comments with us. We’re thrilled you appreciated our decoration: We’re a design hotel, so style and esthetics are really important for us. We’re glad you loved our food, it’s definitely one to remember! Please allow us to have you back anytime soon! Have a wonderful day! Carolina Pérez Galvis Service and Guest Relations Analyst The Click Clack Hotel
5 sur 5
par un voyageur de paris

Super hôtel

Publié le 18 août 2018 sur Expedia
Très original comme décoration et personnel agréable. Bon séjour passé dans cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par The Click Clack Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Max! We’re thrilled you liked our decoration: We’re a design hotel, so style and esthetics are really important for us. It's very encouraging for our team to find great comments about our service. Everyday we try to keep our quality up! Please allow us to have you back anytime soon. Have a wonderful day! Carolina Pérez Galvis Service and Guest Relations Analyst The Click Clack Hotel
4 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Publié le 27 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2018 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi! Thank you for sharing your experience. We hope to see you soon. Regards, The Click Clack Hotel