Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2023 sur Expedia
Quiet (after 10pm in an area that is very much alive before that time), comfortable bed, spacious room.
4 sur 5
par un voyageur

Relaxing stay

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
Overall is good
4 sur 5
par un voyageur

Nice hotel

Publié le 17 mai 2019 sur Hotels
Nice hotel, good atmosphere and good surrounding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2019 par Ainur - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you very much for your compliment about our hotel especially the atmosphere and the surrounding. Certainly, we are looking forward to welcome you back soon. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Hotel need to improve quality and services

Publié le 14 avr. 2019 sur Hotels
The Hotel need to improve the quality and services, it was very nice when I stay here previously. The Bed was dusty and the shower water pressure not strong enough. I cannot found any bell boy to help me carry my luggage when I reach the hotel or even during check out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2019 par Ainur, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review on our cleanliness and services to address. Please accept our apology for your inconvenience and rest assured that we are taking your notes seriously for us to improve. We do hope that it will not deter your decision to stay again in our hotel. We are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Ainur - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2019 par Ainur - General Manager, Gestion de l’hôtel
Terima kasih atas penilaiannya yang positif. Kami menunggu kedatangan berikutnya di Aston Bojonegoro City Hotel. - Salam hormat -
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2018 par Ainur, Gestion de l’hôtel
Dear Bu Putri, Thank you for staying with us when visiting Bojonegoro. We do appreciate your inspirational rating for our product and services. Certainly we are looking forward to welcome you again in the near future. Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur de deutschland

Nie wieder !!!!!

Publié le 28 oct. 2017 sur Expedia
Beim einschecken war eine sehr sehr Unfreundliche Person die uns zuerst mehr als 10 minuten negierte und nir rumtelefonierte. Danach machte die alles falsch was einer nur falsch machen kann. Wir bekamenn zuerst nur 1 Zmmer obwohl 3 Zimmer gebucht waren und ihr das auch deutlich gesagt wurde. Das Abendessen im Hotelrestaurant hatte ich auf den Zimmer schreiben lasen .was problemlos war. Später jedoch als ich schon im Bett lag bekam ich einen anruf um die Rechnung sofort an Die Rezeption zu zahlen. Es war die gleiche Person vom check-in die das veranlasst hatte. Und genau so unfreundlich war wie vorher. Eigentlich ein nettes Hotel mit freundliche Mitarbeiter und gutes Essen wenn da nicht die Hekse an der Balie gewesen war.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2017 par Ainur - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nico, We are sorry for missing the opportunity to make your stay a wonderful one. It has never happened before that our staff was rude and it came to me as a shock. I do apologize for the unaccepted behaviour rendered to you and definitely I would do something to rectify this matter. Once again, please accept my apology and I still hope to welcome you back to see the different. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Kamar bersih dan nyaman.

Publié le 9 sept. 2017 sur Hotels
Saya menginap selama 3 malam. Kamar bersih dan nyaman. Room service cepat dan tanggap. Laundry ok, selesai pada waktunya dan tidak perlu saya call.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2017
Dear Guest, Terima kasih atas rating dan komentarnya yang luar biasa. Kami selalu berkomitment untuk mempertahankan dan meningkatkan servis kami kepada para tamu. Kami tunggu kedatangan selanjutnya. Best regards, Ainur
5 sur 5
par sungki

다시 가고 싶은 호텔입니다.

Publié le 8 août 2017 sur Hotels
시골의 호텔이었지만, 호텔안에 있는 동안 시골이라는 느낌이 들지 않을 만큼 편안했습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2017
Dear Sungki, It was such a wonderful feeling to receive your wonderful comments and ratings. We are looking forward to your return to our hotel. Sincerely, Ainur
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2017 sur Hotels
Breakfast is very local. Hotel should offer something more international. Coffee us too weak