Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2021 sur Expedia
Maar een handoek voor 5 overnachtingen.
De eerste dag geen ontbijt gehad.
In de beschrijving staat dat er een koelkast-magnetron en koffie en thee faciliteiten zijn. Die zijn er niet.
De kamer was schoon en had een goed bed
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2021 sur Hotels
I was booked this hotel by Hotels.com but when arrived it was closed. So I needed to find another hotel. And now I can't receive refund as compensation with Hotels.com is complicate. They promise that it takes 2-3 working days, but after two months still nothing.
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Goed, maar het kan beter
Publié le 17 mai 2019 sur HotelsPrima motel. Het zag er keurig uit.
Wel ontzettend jammer dat ze geen woord Engels of Duits spreken. De vertaalapp is dan je beste vriend.
Ook in het naast gelegen blokhut restaurant, waar je het ontbijt krijgt geserveerd, spreken ze geen woord Engels of Duits. Het zou voor hun een plus punt zijn als ze de menukaart even in 2 of 3 talen vertalen.
👉 TIP: Kleine moeite en het verhoogd de omzet.
Met handen, voeten en de vertaalapp kom je er tot slot wel uit wat je wilt bestellen 🤔 ons is dat gelukt.
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
Leider kein deutscher Fernsehempfang
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2019 par Celestyna, Gestion de l’hôtel
Hallo, vielleicht wird es in Zukunft noch kommen.
Grüße