Note fondée sur 501 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Bordeaux

Séjour à Bolingbrook

Publié le 12 janv. 2019 sur Hotels
Séjour d'une semaine. Hôtel correcte avec le gros avantage d'avoir un bar et restaurant directement dans l'hôtel. Ce qui est un plus l'hiver quand on ne veut pas sortir le soir pour dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par Liisa Seuser, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business, and for your feedback. We are very happy you enjoyed our restaurant and bar, and hope you enjoyed the rest of your stay with us, as well as your week in the area. We look forward to the pleasure of welcoming you again very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Séjour d'affaires de 5 nuits.

Publié le 17 mars 2018 sur Hotels
Hôtel le moins cher situé dans un complexe hôtelier de 5 hôtels de trois à quatre étoiles. Cet Holiday inn Hotel est correct mais sans plus. IL semble d'être d'un autre âge voir un peux vieillot même si les chambres sont de belles tailles et tout de même assez confortables. Tout de même un peu cher pour le standing. Bar et restaurant convenable avec personnel accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2018 par Mike Mackaluso, GM, Gestion de l’hôtel
Thierry, Thank you for the review! We are glad to hear you enjoyed the restaurant while you were here. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Friendly employees and great price!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Claudia,Thank you for the wonderful review.We greatly appreciate the positive feedback.I will definitely share your comments with the team.Dennis Igoe
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
The air condition was noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Alvicia,Thank you for the wonderful review.We greatly appreciate the positive feedback.I will definitely share your comments with the maintenance team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Tausha,Thank you very much for the kind review.We greatly appreciate the positive feedbackDennis IgoeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and great housekeeping services! Thank you !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Malika,Thank you for the wonderful review.We greatly appreciate the positive feedback.I will definitely share your comments with thehousekeeping team.Dennis IgoeGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Only issue we had was our cards to get into the room. Every time we tried to enter after going out somewhere we had to stop at reception to reset the cards to get back in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Sumair,Thank you for the wonderful review.We greatly appreciate the feedback.Dennis IgoeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,Thank you for the fantastic review.We greatly appreciate the positive feedback.Dennis IgoeGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Decent place clean, basic lodging.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you for the review.We greatly appreciate the positive feedback.Dennis IgoeGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The room was spotless, and the staff was courteous and professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par CHIBBGM, Gestion de l’hôtel
Dear Arooj,Thank you for the fabulous review.We greatly appreciate the positive feedback.Dennis IgoeGeneral Manager