Note fondée sur 701 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel parfait pour visiter Bologne
Publié le 25 août 2024 sur HotelsL’hotel NH est un magnifique hôtel , les chambres sont spacieuses , joliment décorées et la propreté est irréprochable .
Sa situation géographique est optimale , elle permet un accès au centre historique de Bologne à quelques minutes à pieds .
Le bar terasse est tres cosy et la vue est magnifique .
Le petit déjeuner est varié et de très bonne qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front office manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aziz,Thank you for taking the time to share your recent experience at Our hotel.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Chambre propre et moderne, service impeccable, excellent emplacement, à deux pas de la gare et à moins de 15 minutes à pied de la Piazza Maggiore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Front office manager, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve,Thank you for taking the time to share your recent experience at Our hotel.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Très déçu
Publié le 5 juin 2024 sur HotelsHôtel qui profite des voyageurs, et ne tient pas compte de leurs demandes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Front Office NH Bologna De La Gare , Gestion de l’hôtel
Dear Mr Nicolas,we are verry sorry to hear about your dissatisfaction about our services but we find your comment inappropriate, since you have never stayed here yet. Regarding your request for change dates, as per policy, the request must first be handled by the site from where the reservation was made and then passes to the hotel. In fact, this was our recommendation to better manage your request.Please re-evaluate your comment as it does not reflect our service levels.We hope to welcome you in a future occasion.Regards,
par un voyageur
Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Front Office NH Bologna De La Gare , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Laure,First of all, we thank you for choosing NH Bologna De La Gare for your last stay in Bologna and for sharing your experience. It 'a pleasure to read this comment and know that you have met his expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Front office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Phillippe,Thank you for taking the time to share your recent experience at Our hotel.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Un bon spot pour découvrir la ville à pied.
Publié le 17 juill. 2023 sur HotelsHôtel bien situé à proximité de la gare centrale et idéal pour découvrir la ville à pieds. Petit déjeuner correcte et chambre spacieuse (409). Personnel accueillant. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,First and foremost we would like to thank you for the time you took to evaluate our hotel about your recent staying.We are glad to note that your experience with us was excellent and We look forward to welcoming you back to the hotel, in a next trip to Bologna.Best regards.
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Front office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,First and foremost we would like to thank you for the time you took to evaluate our hotel about your recent staying.We are glad to note that your experience with us was excellent and We look forward to welcoming you back to the hotel, in a next trip to Bologna.Best regards.
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2022 par Front Office NH Bologna De La Gare, Gestion de l’hôtel
Gentile Gianpaolo,Vorremmo ringraziarla per aver condiviso con noi la sua esperienza con NH. Siamo molto felici di leggere che il soggiorno presso il nostro hotel sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi. Il nostro staff sarà lieto di accoglierla nuovamente. Cordialmente
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Front Office NH Bologna De La Gare, Gestion de l’hôtel
Dear Geneviève, Thank you for sharing your NH experience with us. We are glad that you enjoyed to stay at our hotel and we look forward to welcome you back to Bologna. Best regards,
par un voyageur
Super adresse à Bologne pour un séjour sans soucis
Publié le 11 oct. 2021 sur HotelsHabitué des NH, celui de Bologne répond parfaitement aux standards de ce réseau. L'emplacement est top et permet d'avoir les principaux sites touristiques à 10 minutes (grand max) à pied dans un quartier sûr de jour comme de nuit. Dans la chambre, insonorisation au top et les lits sont très confortables. Le reste est similaire aux (bons) standards de NH. Seul léger bémol, le parking est indépendant a l'hôtel mais juste en face et accessible facilement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2021 par FRONT OFFICE NH BOLOGNA DE LA GARE, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Henri,
We would like to thank you for sharing your NH experience.
It's a pleasure for us that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services.
We look forward to see you again.
Best regards,