Note fondée sur 864 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de LAVAL

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Un acceuil virtuel avec une video. Un accueil souriant....meme en video
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Tout est très bien. Mais surveiller qu'on vous a remboursé votre dépot, car 10 jours plus tard je ne l'ai pas encore récupéré.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Tout est très très bien. Le personnel est attentif et serviable. À la réception, le réceptionniste est derrière un écran, mais tout a très bien été, bel écoute et gentillesse. Piscine très propre, serviettes de piscine disponibles. Aucun tapis dans les chambres, qui sont très propres. Je recommande.
5 sur 5
par un voyageur

Propriété et confort

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Grand confort et propreté . Le personnel n'arrette pas de faire le ménage !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Llaugh1629, Gestion de l’hôtel
We’re sorry to hear you didn’t have a good experience at our property I’ve relayed the issue to the appropriate department, and our team is working on a solution as I’m writing this email. We work diligently to make sure our customers love our accommodations and customer service, so thank you for bringing this situation to light.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2022 sur Expedia
Très bonnes prestations. Bien situé, confortable. Bon petit-déjeuner....un bémol: l'accueil par vidéo peu agréable
5 sur 5
par un voyageur de naples

Publié le 8 janv. 2025
Checking in via Zoom Court (video conference) was different. Nobody on property except housekeeping that are also managed via Zoom Court. They may need a better screen. I told the zoom court guy that I had no soap or shampoo in my room at 5 am. Housekeeping was there in 10 minutes to fill some pump soap boxes. I really only wanted a bar of soap. I enjoyed the stay! Love Dolly's next door for breakfast! Waffle House for New Years Day close by sealed the deal...I will be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2025 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, thank you for sharing your experience with us! We’re glad to hear that our housekeeping team responded quickly to your needs. We appreciate your understanding regarding the unique check-in process, and we’ll look into improving it. It’s great to hear that you enjoyed your stay and found convenient dining options nearby. We look forward to welcoming you back! Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, thank you for sharing your review. I’m sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We hope to have the opportunity to make things right for you in the future. Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2024
Nice and well kept
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear David, thank you for your kind review! We're pleased to hear that you found our property nice and well-kept. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon. Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for your fantastic review! We're so happy to hear that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back soon!Management