Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Regional Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, It was a pleasure having you as our guest at Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Best, Brianna G.Regional Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 4 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2022 par HRCP, Gestion de l’hôtel
Hello RIcky,
Thank you for taking the time and reviewing our property.
Come back soon!
par un voyageur
Complexe magnifique
Publié le 12 août 2019 sur HotelsComplexe magnifique plage accessible par un bateau qu’il faut réserver (gratuit) plage avec parasols et chaises lors de nôtre séjour la mer n’etait pas très plaisante
Beaucoup de piscine dont une piscine réservée aux adultes
Restaurants snacks on peut ne pas bouger du complexe qui est vraiment magnifique très bien entretenu
par un voyageur
Comme un club !
Publié le 10 août 2019 sur HotelsIdéal en famille avec des enfants quelque soit leurs âges. L’hôtel est grand mais reste convivial et surtout familial. Il y a plusieurs piscines, une adaptée à chaque âge avec de nombreux toboggans. L’hotel dispose d’une île privée accessible en bateau (inclus dans le tarif de la chambre), une vraie sensation d’exclusivité et surtout loin du monde. L’hotel dispose de 4 restaurants avec toute une gamme de tarifs (nous avons dîné 2 fois pour 115$ à 4). Architecture très aérée et verdoyante, aucune impression de trop de monde. Vraiment de beaux souvenirs !
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2019 sur Expedia
Simplement parfait, chambre, hôtel, service, personnel, extérieur et accès à une île donnant sur le golf du Mexique par navette
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Miami Beach
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Except bar on 2nd floor our waiter work so hard bar back and bartenders did nothing-
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Resort Team, Gestion de l’hôtel
Dear Zulema, Thank you for sharing your feedback. We are pleased you had a good experience at Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa. Your satisfaction is important to us, and we look forward to the opportunity to provide you with an even more enjoyable stay in the future.Best, Resort Team
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
All as expected. THX
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Resort Team, Gestion de l’hôtel
Dear Christopher, Thank you for your feedback. We’re glad Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa met your expectations. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best, Resort Team
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
It is with a heavy heart that I am writing this, but I wont be able to return here. I waited almost a week after returning home and gave it some time to reflect. NO SEE UMS are out of control here. I have been here 2 years in a row 23' and 24'. Both times I was ate alive. (30-40 bites)each time. I sprayed Off bug spray every day, didnt matter.We came with small kids and laid by the pool every day. My wife and I were scratching and itching the 2nd day into the trip all the way through and came home to raised bumps. Its next door to a preserve with tons of plants and greenery, but for the money I spent its hard to over look this. The hotel is beautiful, stunning and spacious. We stayed on the 17th floor in a family suite. 4 balconies, 2 bathrooms,, livijg room. The room is great and house keeping was good. Unfortunately the no see ums ruined my trip 2 years in a row. Other reviewers also have mentioned it So I will look at other properties next time I come down to Naples/SBSW area. Great property but the bug issue 2 years in a row is something that will make me pass next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Resort Team, Gestion de l’hôtel
Dear Anthony,We are genuinely disappointed to learn about the issues you experienced during your visit. We want to assure you that we take every measure possible to prevent the entrance of insects, as you mentioned. Our pest control provider regularly services our resort to maintain our high standards. However, we will address this matter with them to ensure they take the necessary steps to prevent future issues. We value our guests' feedback and are grateful for bringing this to our attention. We're glad you enjoyed our amenities and housekeeping service. We hope you will give us another opportunity to provide you with the excellent hospitality and care for which we are known.Best,Resort Team