Note fondée sur 512 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A ne pas rater
Publié le 18 août 2024 sur HotelsSuper ville et cette chambre particulierement est la meilleure de toutes. On recoit un mail avec le code de la chambre. C'est plus un enorme piece avec des lits immenses, coin salon et coin cuisine. Vue sur la riviere c'est calme de ce côté(de l'autre c'est la route).
Petit dejeuner servie au bord de l'eau, il a a dispo des kayaks (les paddles pas en fonction mon mari a coulé avec 😬). Le plus bel endroit que nous avons vu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par ami, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind words, glad you enjoyed your stay. Hope to host you again soon!
par un voyageur
We stayed 2min and left the room
Publié le 12 juill. 2024 sur HotelsWe had a trip in Florida for 22days, book a night here trusting pictures.
What a surprise … we were feeling very bad and unconfortable in that hotel (motel for me) and decided to leave as soon as we get there.
We were supposed to get refund but nothing came, no feedback.
Its a 164€ deserve comments for a non stay.
It’s the worst hotel of our trip.
Close to the road, noisy, no real pool, online check-in, no humanity. Don’t stop here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Lat 26 , Gestion de l’hôtel
Hello Guillaume- This is Lacey, the manager at the resort. We are sorry that you did not like our hotel. This is not typical of our feedback from guests. Our staff is on-site every day and many guests have been happy with the contactless check in process. The cancellation did have to go through Expedia since that is how you booked it. Once they had it approved the AMEX was refunded in full.
par un voyageur
Hyper décevant. Prix exhorbitant
Publié le 12 mars 2024 sur HotelsPlus de 500 € la nuit : prix 5 étoiles pour un hôtel de piètre qualité de l’équivalent de 2 étoiles. A part belle vue, rien ne va : pas de bouteille d’eau ni de mouchoirs. Pommeau de douche 1er prix, rideau de douche qui tombe, porte avec gros écart laissant passer bruit et air. Pelouse artificielle de très mauvais goût. Choisir uniquement si vraiment c’est nécessaire chambre water front. À fuir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Lat 26, Gestion de l’hôtel
Hello, Eric! We are sorry that you were displeased with the value of the room at your recent stay in Bonita Springs. We work very hard to ensure that all guests have a 10/10 experience. This week being spring break, prices are a bit elevated as are all accommodations in the area. With only 11 rooms at this location, they typically fill up on a nightly basis. If you have any more concerns, we would be happy to hear them. Best,
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
C est une arnaque, hôtel en bordure immédiate de route, sans accueil, avec un rapport qualité prix honteux. Nous nous sommes fait avoir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Lat 26, Gestion de l’hôtel
Hi Fabian. We are sorry you did not enjoy your experience at our property.
par un voyageur
A éviter !
Publié le 8 oct. 2023 sur HotelsNous sommes repzrtis juste après le check in la chzmbre etait sale et presque aveugle entre parking poubelles et chantier... la lumière au plafond de la chambre ne marche pas la porte de la salle de douche ne ferme pas tout sent mauvais... nous sommes donc aller dormir dans deux autres hôtels pour les 2 nuits prévues et avons perdu quelques centaines d'euros... jai fait une réclamation par l'assistant virtuel mais sans suite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2023 par Autumn- Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback on your stay. We apologize that your stay was less than wonderful. We take this very seriously and will be addressing this directly. Thank you and have a super rest of your day.
par un voyageur
Séjour de rêve à Bonita Springs
Publié le 17 août 2019 sur HotelsMagnificent petit hôtel . Nous etions 4 fans la chambre n* 7 très spacieuse et meublée aver soin. Ponton price avec transats et brasero bleus turquoise. Personnel très Accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Sheri, Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your opinions with everyone!
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2024
Working with the travel company has been a nightmare. We chose the location of Naples and it ended up being 85 Miles south of the location we needed. We immediately had to turn around and go north not staying in the room. The property manager(Amaryllis) has been exceptional, Immediately offering a full refund. Unfortunately, Travelocity has been horrific in terms of contacting the property and processing the refund. We have called multiple times being on the line for 30 minutes without them finding our reservation… Totally unacceptable. Will not work with Travelocity again unless this is resolved quickly. Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Lat 26 , Gestion de l’hôtel
Hi Sheryll! We are so sorry to hear that Travelocity has been throwing you through the ringer. If there is anything we can do to help, please let us know. -Sincerely, Latitude 26 Resort Staff
par un voyageur de Elyria
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par ami, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Come back again soon.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Lat 26 , Gestion de l’hôtel
Hi Lyncoln! We are so sorry to hear that you were not impressed with your one night stay in our waterfront room with private balcony. This is not typical of our guest's feedback and we would like the opportunity to speak with you and make things right.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Lat 26, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10/10 rating, Senem! We are so happy that you enjoyed your stay with us. Please come see us again, soon!