Note fondée sur 964 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2023 sur Expedia
Kate the receptionist was particularly friendly and helpful, the place was super clean, everything was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Vivian, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for responding to this review. We are so happy to see that you enjoyed your stay. We will share your comments with our staff as they work very hard to provide the best for our guest. We hope we will get the opportunity to host you on any return trips to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très sympa

Publié le 20 mai 2023 sur Hotels
Très bon accueil, personnel agréable. Très bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Linda H, Front Desk, Gestion de l’hôtel
Chère Nadia,Merci beaucoup d'avoir répondu à cet avis. Nous partagerons vos compliments avec notre personnel car ils travaillent très dur pour offrir un excellent séjour à nos clients.Nous espérons que vous choisirez de rester avec nous lors de vos prochains voyages dans la région.Sincèrement,
4 sur 5
par un voyageur

Moyen ....

Publié le 27 déc. 2020 sur Hotels
Chambre de bonne taille et confortable. Hôtel au calme et proche des commerces et restaurant. Enregistrement rapide et personnel agréable. A 30min de sugar montain et 15 de Appalachian resort. Grande salle de bain et de l eau chaude avec un débit tout à fait normal, ce qui n est pas toujours le cas dans les hôtels. Le ménage est à améliorer... nous avons retrouver des Objets des anciens clients au sol et moquette pas très clean. En raison du covid, NO service. Pas de ménage des chambres, poubelles non vidées....quand on a un bébé, les poubelles se remplissent vite.... le petit déjeuner se réduit à une poche individuelle. Non mentionné sur le site contrairement à d autres hôtels ! Dernier point : pas de chance pour nous, nous sommes vins eu des voisins de chambre bruyant et fetards....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2020 par Jessica Crawley, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon, Thank you for taking the time to review our property. We are happy that you enjoyed the location of the hotel with it being close to attractions and local restaurants. We apologize for the items found on the carpet and will make sure to bring this to the housekeeping dept attention. We use these reviews as training tools and will make sure this does not happen again. We hope that this does not sway you from staying with us, again, during your next visit to the area. Thank you, Sleep Inn
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2019 par JB-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our Sleep Inn of Boone!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Overall nice place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Linda H., Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Rodney,Thank you for responding to this review. We are so happy that you enjoyed your stay and found your accommodations to meet your needs.We hope you will choose to stay with us again on any return trips to the area.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Great stay!

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Great room, good location with excellent restaurants nearby. Clean and well maintained property. Courteous, pleasant staff made the stay enjoyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Linda Hartley, Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Dave,Thank you for responding to this review. We will share it with our staff as they work very hard to provide an excellent stay for our guest.We hope you will stay with us again on any return trips to the area.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
This is a perfectly fine hotel. It’s not great, but it’s not bad. It’s older and feels that way. But it’s clean and quiet and close to everything in Boone. The employee at the front desk seemed to hate her job and I actively avoided her, not that she made any effort to seem approachable or remotely welcoming. The breakfast is not good but, again, not bad. I chose to eat offsite because there were no options for my dietary needs. Overall, it’s fine. I would stay again but probably not for a long period of time. For a night, on a weekday, it was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Linda H., Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear LaKesha,Thank you for responding to this review. We will share your concerns with the appropriate departments. We use the reviews to help guide us in our operations.We hope you will give us the opportunity to redeem ourselves on any return trips to the area.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Linda Hartley, Gen. Mgr., Gestion de l’hôtel
Dear Brent,Thank you for the great assessment of our property. Our staff works very hard to provide an excellent stay for each guest. We will share this review with our team.We hope to see you again on any return trips to the area.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Linda H., Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Angela,Thank you for responding to this review. We are excited that you enjoyed your stay and will share this review with our staff.We would love to host you again on any return trips to the area.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Comfort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Linda H., Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Tina,Thank you for responding to this review. We are happy to see that you enjoyed your stay. We hope we can host you again on any return trips to the area.Sincerely,