Note fondée sur 151 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Flavien
Service 0 pour ce faux 4 étoiles
Publié le 9 janv. 2013 sur HotelsHotel usine à touristes asiatiques. Chambres loin d etre nickel, serviettes sales. La reception nous a donné une mauvaise chambre à notre arrivée. On a rechangé à 2h du matin de chambre puis le lendemain rechangement car le jacuzzi ne marchait pas. Dans notre 3eme chambre le jacuzzi ne marchait tjs pas...Dons on a laissé tombbé.... A 210€ la nuit, cet hotel est une arnaque. J'ai demandé un fer à repasser le 31 decembre à 18h, à 2 reprises, et je l'attends toujours... L'impression qu'il n'y a pas de manager dans l hotel... jamais vu ça....
par un voyageur de Paris
Hotel BRUYANT !!!!
Publié le 10 févr. 2012 sur HotelsL Hotel en lui même est bien sauf qu il y a un gros problème d' isolation ! Il est extrement bruyant !!!!!!!!! De notre chambre nous entendons TOUT les passants le personnel TOUT sans vous parler des travaux !!!! Des 7h du matin une horreur ! Et cerise sur le gateau on nous a facturer une serviette de bain parce que nous l avions sali !!! Soit 15 euros hallucinant !!!! Pas de piscines !!! Le Buffet est médiocre mais l personnel est très sympa !
par un voyageur
Could have been
Publié le 18 mars 2018 sur HotelsBulbs burnt out in room, refrigerator not working and asked to have replaced. I don't believe it ever was. As much as you charge per night, slightly overconcerned about towel limits. Wave pool not running 2 full days we were there but no problem running day we left. Was not in system so communication issue with website and hotel !!!!!!
Recommandé
pour Escapade avec des amispar un voyageur
Publié le 13 mars 2018 sur Hotels
My stay was great, Crown Regency is very close to the beach, D'mall and easy to get transport from and to. However, the buffet breakfast that was included with my stay was not what I would usually eat for breakfast and as a vegan my breakfast was usually rice or fruit, there weren't many choices for me. The wifi also wasn't very fast but that was to be expected. Other than those two minor issues, the staff were very friendly and helpful, the room was very nice and we overall had a great time there.
par un voyageur
위치,가격,조식 다 좋은데, 방음이 안됨
Publié le 27 févr. 2018 sur Hotels중국인들때문에 밤에 매우 시끄러움
파도풀이나 룸컨디션은 좋음.
par un voyageur de san francisco bay area
Not worth for the money! Avoid this hotel
Publié le 26 févr. 2018 sur ExpediaAir conditioner not working. Television malfunctioning and no hot water. Not worth for the money. Avoid this hotel
par un voyageur
不満
Publié le 24 févr. 2018 sur Hotelsまずチェックインでパソコンのパスワードロックがかかったりスタッフがダラダラしたりで1時間以上待たされた。施設内は老朽化しており清潔感もイマイチ。朝食は品数が少なく味も微妙。2日目は朝食ブュッフェをやめて外食にしました。この価格帯でこの酷さは初でした。
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2018 sur Hotels
par un voyageur de 한국
조식음식이중국중심
Publié le 14 févr. 2018 sur Expedia늦은시간까지 너무시끄럽고 조식음식이 중국인중심이어서 먹기불편했습니다.
또한 복층으로된방을 선택했는데 이층에있는 화장실물이 잘빠져나가지않아 아이가 미끄러져 크게다칠뻔했습니다.
par un voyageur
Do not go to a very bad place to stay
Publié le 11 févr. 2018 sur Hotels這個飯店已經被素質低落且富而無禮的大陸華人給佔滿了, 連帶的服務的菲律賓服務生前台非常不禮貌
身為ㄧ個旅遊業者前往長灘島20幾次的經驗 這次是最差的 每天的早餐供應時間7-9點就是ㄧ場戰爭
不只質量很差 完全配不上他的飯店星等 非常不建議帶著家屬去度假
甚至歧視大陸籍旅客 極少數浪費的行為 對於水果與蔬菜採用分配 讓人感覺有乞討得委屈感
客房服務也極差 本人升等住宿POOL SIDE房樓中樓 全家人都在ㄧ樓脫下戶外鞋
客房服務生卻在我全家人面前 直穿鞋子踩踏上ㄧ二樓
床上有沙礫 每日飯店的補充礦泉水 只有當我跟前台投訴後有送兩瓶
隔天又忘記了要補充 淋浴間的洗浴用品時時沒有補充到位
每天飯店的大堂就是滿滿的旅行團客 不停的導遊用麥克風嘶吼
飯店的服務生 也欺負中國籍旅客不懂陰文
當我家人用流利的英語 才有合理的服務
The hotel has been filled with low-quality and rude Mainland Chinese, polite reception of the associated services in the Philippines is very rude
As a tourist to Boracay 20 times the experience of this is the worst daily breakfast supply time is 7-9 points ㄧ war
Not only poor quality is not fully equipped with his hotel star is not recommended to go on vacation with their families
Or even discriminate mainland travelers a very small amount of waste behavior for the distribution of fruits and vegetables make people feel beggarly sense of grievance
Room service is also very poor, I upgrade accommodation POOL SIDE House floor, the whole family are off ㄧ floor, outdoor shoes
The room waiter stamped on the second floor with my shoes in front of my whole family
Bed of gravel Daily mineral water in the hotel only when I complained to the front desk to send two bottles
The next day I forgot to replenish the bathroom shower products from time to time without replenishment
Every day, the hotel lobby is full of tour guides off non-stop guide with a microphone roar