Note fondée sur 151 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
49 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par Flavien

Service 0 pour ce faux 4 étoiles

Publié le 9 janv. 2013 sur Hotels
Hotel usine à touristes asiatiques. Chambres loin d etre nickel, serviettes sales. La reception nous a donné une mauvaise chambre à notre arrivée. On a rechangé à 2h du matin de chambre puis le lendemain rechangement car le jacuzzi ne marchait pas. Dans notre 3eme chambre le jacuzzi ne marchait tjs pas...Dons on a laissé tombbé.... A 210€ la nuit, cet hotel est une arnaque. J'ai demandé un fer à repasser le 31 decembre à 18h, à 2 reprises, et je l'attends toujours... L'impression qu'il n'y a pas de manager dans l hotel... jamais vu ça....
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Hotel BRUYANT !!!!

Publié le 10 févr. 2012 sur Hotels
L Hotel en lui même est bien sauf qu il y a un gros problème d' isolation ! Il est extrement bruyant !!!!!!!!! De notre chambre nous entendons TOUT les passants le personnel TOUT sans vous parler des travaux !!!! Des 7h du matin une horreur ! Et cerise sur le gateau on nous a facturer une serviette de bain parce que nous l avions sali !!! Soit 15 euros hallucinant !!!! Pas de piscines !!! Le Buffet est médiocre mais l personnel est très sympa !
2 sur 5
par un voyageur

Could have been

Publié le 18 mars 2018 sur Hotels
Bulbs burnt out in room, refrigerator not working and asked to have replaced. I don't believe it ever was. As much as you charge per night, slightly overconcerned about towel limits. Wave pool not running 2 full days we were there but no problem running day we left. Was not in system so communication issue with website and hotel !!!!!!
4 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 13 mars 2018 sur Hotels
My stay was great, Crown Regency is very close to the beach, D'mall and easy to get transport from and to. However, the buffet breakfast that was included with my stay was not what I would usually eat for breakfast and as a vegan my breakfast was usually rice or fruit, there weren't many choices for me. The wifi also wasn't very fast but that was to be expected. Other than those two minor issues, the staff were very friendly and helpful, the room was very nice and we overall had a great time there.
3 sur 5
par un voyageur

위치,가격,조식 다 좋은데, 방음이 안됨

Publié le 27 févr. 2018 sur Hotels
중국인들때문에 밤에 매우 시끄러움 파도풀이나 룸컨디션은 좋음.
1 sur 5
par un voyageur de san francisco bay area

Not worth for the money! Avoid this hotel

Publié le 26 févr. 2018 sur Expedia
Air conditioner not working. Television malfunctioning and no hot water. Not worth for the money. Avoid this hotel
1 sur 5
par un voyageur

不満

Publié le 24 févr. 2018 sur Hotels
まずチェックインでパソコンのパスワードロックがかかったりスタッフがダラダラしたりで1時間以上待たされた。施設内は老朽化しており清潔感もイマイチ。朝食は品数が少なく味も微妙。2日目は朝食ブュッフェをやめて外食にしました。この価格帯でこの酷さは初でした。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de 한국

조식음식이중국중심

Publié le 14 févr. 2018 sur Expedia
늦은시간까지 너무시끄럽고 조식음식이 중국인중심이어서 먹기불편했습니다. 또한 복층으로된방을 선택했는데 이층에있는 화장실물이 잘빠져나가지않아 아이가 미끄러져 크게다칠뻔했습니다.
1 sur 5
par un voyageur

Do not go to a very bad place to stay

Publié le 11 févr. 2018 sur Hotels
這個飯店已經被素質低落且富而無禮的大陸華人給佔滿了, 連帶的服務的菲律賓服務生前台非常不禮貌 身為ㄧ個旅遊業者前往長灘島20幾次的經驗 這次是最差的 每天的早餐供應時間7-9點就是ㄧ場戰爭 不只質量很差 完全配不上他的飯店星等 非常不建議帶著家屬去度假 甚至歧視大陸籍旅客 極少數浪費的行為 對於水果與蔬菜採用分配 讓人感覺有乞討得委屈感 客房服務也極差 本人升等住宿POOL SIDE房樓中樓 全家人都在ㄧ樓脫下戶外鞋 客房服務生卻在我全家人面前 直穿鞋子踩踏上ㄧ二樓 床上有沙礫 每日飯店的補充礦泉水 只有當我跟前台投訴後有送兩瓶 隔天又忘記了要補充 淋浴間的洗浴用品時時沒有補充到位 每天飯店的大堂就是滿滿的旅行團客 不停的導遊用麥克風嘶吼 飯店的服務生 也欺負中國籍旅客不懂陰文 當我家人用流利的英語 才有合理的服務 The hotel has been filled with low-quality and rude Mainland Chinese, polite reception of the associated services in the Philippines is very rude As a tourist to Boracay 20 times the experience of this is the worst daily breakfast supply time is 7-9 points ㄧ war Not only poor quality is not fully equipped with his hotel star is not recommended to go on vacation with their families Or even discriminate mainland travelers a very small amount of waste behavior for the distribution of fruits and vegetables make people feel beggarly sense of grievance Room service is also very poor, I upgrade accommodation POOL SIDE House floor, the whole family are off ㄧ floor, outdoor shoes The room waiter stamped on the second floor with my shoes in front of my whole family  Bed of gravel Daily mineral water in the hotel only when I complained to the front desk to send two bottles The next day I forgot to replenish the bathroom shower products from time to time without replenishment Every day, the hotel lobby is full of tour guides off non-stop guide with a microphone roar