Note fondée sur 28 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
Excellent établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur,Nous vous remercions de votre excellent commentaire et de la très bonne note que vous nous avez attribué.Votre satisfaction est notre priorité, nos équipes donnent toujours leur maximum afin de vous offrir un séjour des plus agréables ainsi qu'une expérience mémorable. Au plaisir donc de vous accueillir de nouveau au Burdigala dans notre très belle ville de Bordeaux.Bien cordialement,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par La Direction, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur FRANCO,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions à la suite de votre séjour à l'Hôtel Burdigala à Bordeaux.Peut-être pourriez-vous nous expliquer plus en détail les rasions de la note que vous nous avez attribué ?Comme vous l'avez constaté, votre satisfaction est notre priorité, nos équipes donnent toujours leur maximum afin d'offrir à nos clients une expérience mémorable.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau au Burdigala, nous vous prions d'agréer, Monsieur FRANCO, l'expression de nos sincères salutations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par La Direction, Gestion de l’hôtel
Chère Madame, Nous vous remercions de l'excellente note que vous nous avez attribué à la suite de votre séjour parmi nous.Votre satisfaction est la plus belle des récompenses pour notre personnel qui donne toujours son maximum afin de vous offrir un excellent séjour ainsi qu'une expérience mémorable.Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Burdigala dans notre très belle ville de Bordeaux.Nous vous souhaitons une très belle Année 2024.Très cordialement,
4 sur 5
par un voyageur

Very aspirational hotel

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
A very good and new hotel, only in front of our room there was a Transformator or heat pump making quite some noise- we had the window closed, but in summer it may be an issue. Very friendly staff - when our taxi was in total 25 minutes late, they called several times. With the taxis you have to be careful- although late the reservation charge was 10- 15 €.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,We would like to thank you for sharing your very good feedback with us after your stay at the Burdigala.Once again, we are very sorry for the delay with the taxi but as you did experience our team members do never let the guests down and we always do our best in order to solve such issues. Your satisfaction is a reward and the priority for all our dedicated and very professional staff members.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in our beautiful city of Bordeaux and wish you a very Happy New Year 2024.Mit freundlichen Grüssen,
5 sur 5
par un voyageur

Parfait !

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
La suite est vraiment magnifique, ainsi que l'hôtel et son bar. Le personnel était au niveau ! Merci, nous reviendrons! Seul bémol le parking que l'on pensait gratuit et qui ne l'était finalement pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par La Direction, Gestion de l’hôtel
Monsieur, Nous souhaitons vous remercier de vos excellents commentaires qui viennent récompenser l'implication et le travail de toutes nos équipes. Comme vous l'avez constaté, notre but est d'offrir à tous nos clients la meilleure expérience possible.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau au Burdigala dans la belle ville de Bordeaux.Bien cordialement.
5 sur 5
par un voyageur de SEATTLE

Publié le 16 sept. 2024
Very nice all around!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guests,We thank you for sharing your excellent feedback with us. It is always a pleasure to receive such highly positive comments.Your satisfaction is a reward for all our very dedicated staff members, all willing to offer you a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in our beautiful city of Bordeaux.With all my Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Nice properry
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate very much your comments regarding your stay at the Hotel Burdigala. It is always a pleasure to receive such positive feedback.We will share your comments with all our team members. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of them as we strive to continously improve the quality of our services in order to always offer a memorable experience to all our guests.We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in our lovely and sunny city of Bordeaux.With all my Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Amazing hotel!

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
My premium room was amazing with top notch furnishings, lots of closet space and an amazing bathroom/products. It was clear the room was recently updated and the whole is well maintained. The staff and concierge were very friendly and helpful. Concierge gave perfect recommendations for an amazing trip. Lastly, location was great, very easy to walk everywhere. I would highly recommend and wouldn’t hesitate to stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,We thank you for sharing your excellent comments with us following your stay at the Hotel Burdigala in Bordeaux.We are delighted to read that you had a really good time with us.All our team members are doing their best everyday in order to always offer to all our guests the best possible service and a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in our lovely city of Bordeaux.With all my Best Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,We thank you for sharing your excellent comments with us following your stay at the Hotel Burdigala in Bordeaux.We are delighted to read that our guests had a really good time with us.All our team members are doing their best everyday in order to always offer to all our guests the best possible service and a memorable experience.We are looking forward to welcoming you again at the Hotel Burdigala in our lovely city of Bordeaux.With all my Best Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Situated just outside the bustle and noise of the city centre, this is a lovely hotel with excellent levels of cleanliness, comfort and customer service. The city is a few minutes walk up a gentle incline. The tram service in Bordeaux is fantastic and cheap and the nearest stop is a couple of minutes walk. Highly recommended - a great experience all round. We opted for a duplex room which had a dedicated lounge, two bathrooms (one ensuite), tons of wardrobe space, effective aircon and lighting controls that didn’t require a pilot’s license to operate. Easy to log into (and out of) our Netflix account to watch something while sampling a little of the local wine of course. Three lovely nights, never heard any noise from anything inside or outside so we highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par The General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,We appreciate very much your excellent comments regarding your stay at the Hotel Burdigala. It is always a pleasure to receive such highly positive feedback, we are always delighted to read that our guests had a really good time with us.I will share your feedback with our team, I am sure that this will serve as an encouragment to all our team members as we strive to continuously improve the quality of our services in order to always offer a memorable experience to all our guests.We are looking forward to welcoming you again at the Burdigala in our lovely and sunny city of Bordeaux.With all my Best Regards,