Note fondée sur 864 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par jb, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your positive review. I am glad to learn we have met our objectives in providing clean, comfortable, and economical rooms. Hope o see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
It’s a good place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par jb, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your positive review. We look forward to seeing you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Emmanuel, We appreciate you choosing to stay with us and hope you had a pleasant experience overall. Should you have any specific feedback to share, we would love to hear from you to ensure we continue to improve our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Pour être de Passage c'est largement suffisant,et le prix pas excessif, droit au café le matin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par jb, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your positive review. We hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
Smells like cigarettes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par jb, Gestion de l’hôtel
I am sorry you were not happy with our establishment. It is unfortunate that other guests do not abide by the state guidelines nor or motel policies. In an attempt to curb such activity we immediately place said individuals on our do not rent list in order to try terminate this behavior. Please accept our apologies.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par jn, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay with us. We are glad to see we met our objectives. Hoe to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2023 sur Expedia
Localisation pratique Escaliers et entretien de l’établissement laisse à désirer Chambre propre literie mal faite sur un des 2 lits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par jb, Gestion de l’hôtel
We will discuss proper bed making skills to the appropriate housekeeper. I will inform maintenance of the situation regarding stairways
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Trenton

Publié le 28 mai 2020 sur Expedia
I like the rooms they are very clean they smell good I went to go there every time