Note fondée sur 481 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Repentigny

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Devorine RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to complete our survey, Simone-Pierre. The staff at the Red Roof Inn Bordentown - McGuire AFB and I appreciate your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Devorine RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2023 sur Expedia
Pour une nuit, ce fut passage surtout avec un chien. Hôtel désuet , mal située
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2023 par Linton Rediresponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir laissé un avis, Chantal. Le personnel et moi-même au Red Roof Inn Bordentown - McGuire AFB apprécions vos commentaires suite à votre récent séjour. C'est formidable de lire que notre politique de séjour gratuit pour les animaux de compagnie était pratique pour votre séjour d'une nuit, ce qui vous a valu une note de 3/5. Vous avez indiqué que l'esthétique de notre hôtel et son emplacement ne correspondaient pas à vos préférences, ce qui est vraiment décourageant à lire. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Merci encore d'avoir posté votre avis. J'espère que vous reviendrez dans notre hôtel, ou dans l'un de nos autres emplacements de marque, à l'avenir.Sincèrement,LintonRediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Adraine RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello France, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Bordentown - McGuire AFB and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Adraine Red Roof Management RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2022 par RED ROOF INN BORDENTOWN , Gestion de l’hôtel
Thanks
4 sur 5
par un voyageur

Correcte

Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
Chambre correcte sans plus. Piscine agréable.
4 sur 5
par un voyageur de Terrebonne

Publié le 8 août 2019 sur Expedia
Hôtel relativement propre. Était un Days Inn auparavant. Chambre correcte. Réfrigérateur de bonne dimension avec four à micro-ondes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Red Roof Inn Bordentown, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 7 août 2019 sur Hotels
Parfait pour la famille!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Red Roof Inn Bordentown, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Red Roof Inn Bordentown, Gestion de l’hôtel
Thank You
2 sur 5
par un voyageur

Not quite a dump.

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Not quite a dump. No breakfast. Ice machine hidden in distant, unmarked corner. Noisy A/C. Freezer and fridge worked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We are saddened to see your 4/10 score of our RED ROOF INN BORDENTOWN - MCGUIRE AFB. Issues you've mentioned regarding a noisy A/C and the location of the ice machine being inconvenient to you are regrettable to see. In regard to breakfast, our hotel does not offer this amenity. However, should you require refreshments while staying with us, we are located in close proximity to multiple restaurants. We continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback of the refrigerator. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Carson, The staff at the Red Roof Inn Bordentown - McGuire AFB and I are delighted to see your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding more comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist