Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Good location, no breakfast

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
The location is amazing, too many activities near the apartment. Best place to stay with family. However, 1. The hotel has to be renovated urgently. 2. Furniture is old, 3. Towels are mostly torn 4. Bath amenities with the lowest quality 5. SPA doesn't have slippers and enough towels. Note. Special thanks to the reception team (Nika) and friendly housekeeping.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2022 par Volodymyr , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time and rating us. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you soon again Kind regards
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2022 par Volodymyr , Gestion de l’hôtel
Dear Laila, Thanks for rating us. We hope you will give us a chance to serve you better in the near future. Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2021 sur Hotels
All OK but heater wasn't working properly Swimming pool on other building so couldn't use it as passing street after using pool with kids not possible in cold weather.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2021 par Volodymyr , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Amr, First of all, thank you for taking the time and sharing your experience with us. It is sad to hear that our services didn’t meet all of your expectations and even those additional heaters did make you feel warm. Unfortunately there is nothing we can do about the swimming pool. Even though there are changing rooms and hair driers we understand that it isn’t always convenient to walk outside. Please accept our apologies one more time and we hope you will visit us again, maybe in another time of the year. Regards, Volodymyr, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels