Note fondée sur 93 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Paris

GROS POTENTIEL mais Accessibilité-repos limités

Publié le 20 mars 2018 sur Expedia
Pour : Localisation, qualité du service, propreté, restauration de très bon niveau
Contre : Faciliter les déplacements des clients avec des véhicules à disposition Permettre un vrai calme et du repos en réduisant les nuisances sonores
Emplacement : Temple de Borobudur
Hotel scindé en 2 parties non communicantes : Building ou Villas Avis sur partie Villas uniquement Très bel emplacement MAIS à flanc de colline avec des pentes très abruptes pour les accès (pente à plus de 20%) ce qui rend tout déplacement très fatiguant voir impossible pour les personnes agées ou ayant des soucis de mobilité ou problèmes cardiaques ... pas de voiturettes pour les déplacements pour pallier à ce sujet Multiples hauts parleurs à proximité pour les appels à la prière (1er à 04h30) véritable cacophonie en fin de journée....typique le 1er jour, mais fatiguant le lendemain ..... repos et calme non réalisables Restaurant et personnel de très bonne qualité, propreté ... vue panoramique superbe Très agréable en dehors des problèmes éévoqués
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2018 par Mia, Gestion de l’hôtel
Dear Sunnyalpha, Thank you for the compliments despite of some disappointments you have encountered. We are delighted to hear that you like Panoramic view as well as our team’s helpfulness and clean restaurant. Regarding the noise disturbance you had during your stay, kindly understand that the resort is surrounded by 4 local villages which from time to time will have local events and sometimes it is not possible for us to avoid the disturbance occurs around the resort. However, we tried to get the local events information as many as we can and notify our guests in advance to avoid any surprise effect during the stay. We also provide an earplug in every villa to minimize the disturbance. The mobility throughout the resort is very accommodating since we have buggy car stand by 24 hours, I regret to hear that you haven’t reach us to provide you with best location to lessen the steps and easy access to or from your villa. Nevertheless we thank you for your kind feedback and certainly looking forward to welcome you back with an upgrades Plataran experience Best wishes, Komang Darmiati Resort Manager
3 sur 5
par un voyageur

N'oubliez pas les bouchons d'oreille

Publié le 6 août 2017 sur Hotels
Super hotel bien place mais les 5 appels journaliers à la priere, de pludieurs mosquees en meme temps, est juste insupportable. Cette competition entre mosquee a coup de hauts-parleurs bas de gamme dessert ce beau pays et ses habitants. Ca commence qd meme a 4h30 du matin !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par Vivek , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the time taken for review , we appreciate your constructive feedback and we will be more delighted to work on areas to meet the guest satisfaction . Looking forward to welcome back to Plataran Borobudur Resort & Spa . Regards , Vivek
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur de PARIS

Très bel hôtel proche du site de Borobodur

Publié le 6 août 2014 sur Expedia
Localisation de l'hôtel proche du site de Borobodur qu'on peut observer depuis le restaurant et l'accueil. Chambre confortable et bien équipée. Personnel accueillant et attentif. Hôtel qui néanmoins n'est pas adapté aux personnes ayant des difficultés à se déplacer. Pour les personnes très sensibles au bruit, hôtel à éviter peut-être en période de Ramadan. Personnellement, cela ne m'a pas gêné, je trouve que cela fait partie du charme de l'hôtel situé au milieu de villages dans la campagne javanaise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par VIvek, Gestion de l’hôtel
Dear Guest , Thank you for the comments and sharing the experience of Plataran Borobudur resort & Spa , we look forward to welcome you back again at Plataran Borobudur Resort & Spa . Regards , Vivek
5 sur 5
par un voyageur

Top verblijf

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
De In 1 woord geweldig! Alles klopt hier; prachtige villa’s, de vriendelijkheid en service, het uitgebreide ontbijt, het uitzicht op de Borobudur en het heerlijke eten in het restaurant Patio. Heerlijke tijd gehad.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Mario, Gestion de l’hôtel
Dear Tung Kit,We would like to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We are delighted to know that you had such a great experience at Plataran Borobudur Resort & Spa.We can't wait to have the pleasure of welcoming you back soon for another outstanding stay.Warm regards,MarioButler Manager
5 sur 5
par un voyageur de lake tapps

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
It the best experience, very nice property, we stayed at executive villa, with pool, very good service, thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Mario, Gestion de l’hôtel
Dear Vladimir,We would like to thank you for choosing to stay with us, and appreciate taking the time to review us. It is our team's continuous endeavor to offer our guests an exceptional and memorable experience. We are happy that we were able to achieve this during your visit, and received your commendations with much gratitude.It was a pleasure serving you and we look forward to welcoming you soon again at Plataran Borobudur Resort & Spa – Majestic Wonders UnveiledWarm Regards,MarioButler Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
エコを売りにしているためか、電気温水器の貯水タイプのお風呂になっている。お湯が一定数しか出ない、しかも結構少ない。浴槽に十分なお湯は注ぐ事ができなかった。 気候のせいか、蝉や虫が沢山いた。 ヴィラ内は大丈夫だったが、レストランやホテル内は気になる人はなるかも。 それら以外はとても良いホテルです。 気さくに話しかけてくれるスタッフに気配りもして貰え、ボロブドゥール遺跡への送迎までしてもらいました。ありがたかったです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Mario, Gestion de l’hôtel
Dear TAKU,Thank you for choosing to stay at Plataran Borobudur Resort & Spa – Majestic Wonders Unveiled and for taking the time to review your experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay overall, your feedback about the bath and hot water availability is appreciated, and we apologize for any inconvenience caused. We will work on improving this aspect to ensure a more comfortable experience for our guests.We are thrilled to know that our staff's hospitality and the shuttle service to Borobudur made a positive impression on you, and regarding the Cicadas, we thank you for your understanding of this natural occurrence.We appreciate your support and look forward to welcoming you back with a truly unforgettable experience at Plataran Borobudur Resort & Spa.Warm Regards,MarioButler Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
We stayed in Plataran resorts both in Borabadur and Labuan Bajo. The facilities are fantastic. Our room was lovely, the pools are well kept, the food is safe and tasty and we appreciated that they provided safe drinking water. We got up to take photos of the sunrising over Borabadur and it was an amazing experience. We were picked up from our villa and there was hot coffee and snacks for us while the sun came up. I wouldn't stay anywhere else. There are 2 mosques in the area that use loudspeakers but it's part of the culture and experience. Borabadur is a quick drive away and amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Angga Ramadhan, Gestion de l’hôtel
Dear Dinesh KumbhareThan you so much for your kind words, we are glad you had fantastic experience of your stay, We will make sure to pass your great comments to the chef as well Along with all the staff. We do our utmost to make every guest feel welcomed every time they come to our resort, So we are pleased to see you enjoyed the food and the ambience. We also take pride in our excellent service and cleanliness. It was our pleasure to have you as our guests, and we hope you will come back and see us again soon.Best Regards,Angga RamadhanExecutive Assistant Manager