Note fondée sur 426 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Check inwas quick and simple
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Fairhope
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I made this reservation for my daughters because Hamptons are a safe bet for a good night's sleep. They were on a cross-country move and needed a good rest.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
All good
par un voyageur
Thanks for the stay
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Not worth the bucks
Publié le 20 juill. 2024 sur HotelsFront desk was nice. Hotel was dirty (mud from guests everywhere). Room smelled bad. Breakfast was terrible. 7am and the coffee was cold. Breakfast foods were jnedible. What a disappointment.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
I think part of the cleanliness is that the hotel is need of some renovation upgrades. It was clean but there were arwas that just didnt seem clean because of what looked like age.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia