Note fondée sur 971 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de SAINT DAMIEN DE BUCKLAND

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for a review. We appreciate your business and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
J avais réservé une chambre non fumeur ils n ont donné une chambre sentait la cigarette . J ai été la voir elle m a change de chambre merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lyne, Thank you for choosing to stay with us. On rare occasions, we have guests who do not adhere to the property rules, and that can be an inconvenience to other guests. On a positive note, we are glad that our staff was able to accommodate you to a better room and that you had an overall good stay. Thank you once again, and we hope to welcome you back soon.Sincerely, Ida Chaves, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for a review. We appreciate your business and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Pierre,It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Best Western Sharon/ Foxboro. We appreciate the excellent rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Ida Chaves, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Propre et emplacement à 45 minutes de train de Boston
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniele, Thank you for choosing Best Western Sharon/ Foxboro for your recent stay in the area. We are glad that you appreciated our clean accommodations and that you found our location convenient for all your needs. It will be our pleasure to host your next stay when you are back in the area.Sincerely, Ida Chaves, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Clean and confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy, Thank you for letting us know how much you enjoyed your experience at Best Western Sharon/ Foxboro. Our goal is to provide clean and comfortable accommodations to our guests, so we are happy we were successful in doing that for you. It was such a joy to host you, and we hope you will be back soon. Sincerely, Ida Chaves, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2023 sur Expedia
Le dejeuner est excellent mais les chambres laissent à désirer et très bruyant en raison de l autoroute lorsque la chambre est sur ce coté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,Thank you for being our guest and for the feedback. We are glad you appreciated our breakfast but we regret not meeting your expectations with your room. We also apologize that the noise from the highway impacted your experience. On a future visit, please ask our front desk to assign a room on the opposite side. Thank you once again, and we hope to have another opportunity to provide you with a perfect stay.Sincerely,Ida Chaves,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Sylvio,Thank you for the positive rating! We hope to welcome you back to Best Western Sharon/ Foxboro again soon.Sincerely,Ida Chaves,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
Le personnel très accueillant. Endroit très propre. Menu déjeuner varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2022 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for a review. We look forward to seeing you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2022 sur Expedia
Pas de service de nettoyage à la chambre pour un séjour de 4 jour .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par manager, Gestion de l’hôtel
We are terribly sorry that you were not satisfied. Per Best Western new policies, rooms get cleaned after a 7 night stay. There is a sign at the front desk that explains this as well as being told when you check in.