Note fondée sur 917 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five-star rating! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive rating and hope to see you again soon for another great stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
L’hôtel n’offre pas le wi-fi gratuitement. Je n’avais jamais vécu ça dans d’autres hôtels aux États-Unis. Je crois que cet hôtel doit changer concernant l’Internet, rare sont les hôtels en 2024 qui n’offrent pas le wi-fi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts, Isabelle. We understand your frustration with the Wi-Fi, especially since it's become a standard amenity in most hotels today. Your feedback is important, and we’ll certainly consider it as we work to improve our offerings. We hope to have the opportunity to provide a more seamless experience during your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Tout était parfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Frank, for your glowing review! Ensuring an impeccable hospitality experience is always our goal at Boston Marriott Burlington, so we are proud we succeeded during your stay. See you next time!
4 sur 5
par un voyageur

Correct dans l'ensemble

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Il n'y avait pas de débarbouillette, nous étions 4 et avons réussi à en avoir deux. La serveuse du restaurant semblait intolérante au fait que nous étions francophones, elle était énervée que nous parlions mal l'anglais. Le déjeuner est bon, mais vraiment cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Pierre. We're glad to hear that you found some aspects of your stay satisfactory, but we're sorry to learn about the issues you encountered. The lack of washcloths and any discomfort due to language barriers are concerns we take seriously. We also understand that pricing can be a key factor in your dining experience. Your comments will be shared with our team to improve our service and ensure a more welcoming atmosphere for all guests. We hope you'll consider staying with us again and give us the opportunity to provide a better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Mireille, we are thankful for your kind words and are pleased you chose Boston Marriott Burlington for your travel needs. Revisit anytime!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave us this five-star rating, Marie-Claude. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Lack of communication about the water problem when we check-in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing to our attention the issue regarding communication during your check-in. We sincerely apologize for any inconvenience this caused. Ensuring our guests are fully informed of any issues that may affect their comfort and convenience is a priority, and it's clear we missed an important opportunity to communicate effectively with you. We are committed to improving on this immediately. We value your feedback and hope to have the opportunity to restore your confidence in our hotel by providing a more seamless and communicative experience in the future, Pascal.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Les commentaires des déjeunés semble formidable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Mark, thank you for noticing the positive remarks about our luncheons. It's always encouraging to hear that our guests enjoy the culinary experiences we offer here at Boston Marriott Burlington. We hope to have you join us soon to see and taste for yourself!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Le wi-fi est payant et il était supposer être gratuit. Déjeuner très cher 25$ par personnes.Je n'y retournerais pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Alan. We apologize for any confusion or inconvenience regarding the paid Wi-Fi and the dining rates. We understand that these factors impacted your overall experience and we apologize for falling short of your expectations. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we strive to improve our services and offerings. Our team would love to share some ideas on how to ease those rates the next time you visit. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more satisfactory experience.