Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
A/C was malfunctioning. Had to change room. Overpriced for the parking 50USD/day (and parking was half-empty).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yan, Thank you for staying with us and for sharing your comments. We are disappointed to know you had issues with the air unit in your room. Our goal is always to provide a comfortable experience; therefore, we apologize this was not your experience. Also, we understand your concerns about the parking fee. We strive to maintain competitive pricing while offering convenient on-site parking, and we will certainly take your feedback into consideration. We are thrilled that your overall experience was positive, and we hope to see you again soon. Safe Travels,Meaghan MurphyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marc, Thank you for staying at Courtyard Boston Brookline and for your great rating. We love reading comments like yours, as our goal is to ensure an excellent and memorable experience for every guest. Thank you for recommending us to future guests. We look forward to welcoming you again soon.Safe Travels,Meaghan MurphyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 7 mars 2020 sur Expedia
Très bon emplacement. Dans un quartier animé et à la croisée de la ligne de métro pour le centre et le bus 66 pour Harvard. Hôtel très propre et chambre confortable. Il y a un Starbuck dans l'hôtel avec des tarifs proches du Starbuck le plus proche. Nous allions rendre notre petit déjeuner au Allium Market and Coffee. Très bien. Déçu du personnel : à l'accueil peu de réponse à nos questions. Le dernier jour la femme de ménage à frapper à la porte à 9h pour nous demander de quitter la chambre. Ce que nous n'avons pas fait mais ce n'est pas admissible.
4 sur 5
par un voyageur

correct

Publié le 29 janv. 2019 sur Hotels
Quartier paisible de Boston, proche de mes lieux de rendez-vous. Facile d'utiliser UBER pour se déplacer plus proche du centre. chauffage un peu bruyant dans les chambres (soufflerie). salle de fitness appréciable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2019 par Angela F, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you so much for your great review, we are so happy to know you enjoy your stay, we hope to see you next time you come to Brookline.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2018 sur Expedia
J’ai beaucoup apprécié le personnel et le confort de la chambre. Hôtel bien situé et calme.
3 sur 5
par un voyageur

Housekeeping

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The hotel location is great! Food and commute is access is amazing. However, one of the two elevators was out of order for all 4 nights we stayed. This caused long wait times to get to the room. Additionally, housekeeping skipped servicing our room one day and hotel management wasn’t able to service after 6p when we called. They gave us fresh towels but given we were a family, unmade bed and dirty bathrooms actually caused us inconvenience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Manisha, We were pleased to read that you enjoyed your stay. However, we are sorry you had some issues in your room. We aim to exceed our guests' expectations in all areas; therefore, we are disappointed that this was not your experience. Please know that what you experienced is not typical, and we would love for you to give us another opportunity to provide you with the seamless stay you deserve on your next visit to the area.Safe Travels,Meaghan MurphyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, We are delighted you enjoyed your stay at Courtyard Boston Brookline. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope you are already planning another visit our way. Thank you again for your review!Safe Travels,Meaghan MurphyGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Choi, Thank you for leaving a rating regarding your stay with us. Our staff strives to ensure an exceptional experience for each guest; therefore, we want to extend our sincerest apologies for not meeting these expectations. We hope you will give us another opportunity to show you our attentive hospitality and that we truly value your patronage.Safe Travels,Meaghan MurphyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Donald, We appreciate the outstanding review! It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at Courtyard Boston Brookline and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We truly appreciate your kind rating, and we hope you will be able to stay with us again soon.Safe Travels,Meaghan MurphyGeneral Manager