Note fondée sur 659 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Il y a eu une erreur de date a expedia l’hotel a pris l’argent et ne vrut pas rembourser 😡😡
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Shea, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for this happening and the incorrect dates. We hope that you will give us another chance in the near future so we can meet your expectations for your next stay! We hope that you will stay here again soon! Sincerely, Fairfield Inn Boston Sudbury
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 27 nov. 2019 sur Hotels
Hôtel très prospère belle grande chambre pour 4 personnes avec petit coin salon lit confortable grande douche on y retourne
4 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Quiet area, very nice staff, clean and good food!

Publié le 19 févr. 2018 sur Hotels
Room OK, good price, very nice staff, nice area (for joggers, many nice streets around to enjoy your sport!) and good breakfast. The only concern is the noise coming from other rooms and the road right in front. I’ll go back but on 3rd floor and With a window at the back of the bulding (too much trafic in front).
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de QC

Bel hôtel

Publié le 10 janv. 2016 sur Expedia
Endroit calme à 30 minutes du centre-ville. Petit déjeuner copieux. Tous les services aux alentours. J'y retournerais sans hésiter.
5 sur 5
par Pierre de Blainville Québec

Un endroit merveilleux à connaitre.

Publié le 11 août 2015 sur Hotels
L'hôtel est situé dans un endroit enchanteur et tranquille. les facilitées communes étaient très confortables et agréables. la chambre spacieuse et très propre était tout aussi confortable et le service impeccable. Nous y retournerons sûrement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Botros, Gestion de l’hôtel
Dear Anastasia,Thank you for staying with us at the Fairfield Inn Boston Sudbury.We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with us. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your stay at the hotel; it means the world to our entire team!We look forward to seeing you again soon.Sincerely,Fairfield Inn Boston Sudbury Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Botros, Gestion de l’hôtel
Dear Carolyn,Thank you for staying with us at the Fairfield Inn Boston Sudbury.We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with us. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your stay at the hotel; it means the world to our entire team!We look forward to seeing you again soon.Sincerely,Fairfield Inn Boston Sudbury Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Botros, Gestion de l’hôtel
Our Dear Guest,Thank you for staying at the Fairfield Inn Boston Sudbury. We appreciate you taking the time to review your stay with us. we are Glad you enjoyed your stay with us. We hope to how you soon again.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Quiet, friendly staff, location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Botros, Gestion de l’hôtel
Dear Marcia,Thank you for staying with us at the Fairfield Inn Boston Sudbury .We appreciate you taking the time to let us know about your experience while staying with us. We are thrilled your stay with us was so amazing! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a comfortable stay. We look forward to hosting you again soon. Sincerely,Fairfield Inn Boston Sudbury Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
good value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Botros, Gestion de l’hôtel
Dear Karl,Thank you for staying with us at the Fairfield Inn Boston Sudbury .We appreciate you taking the time to let us know about your experience while staying with us. We are thrilled your stay with us was so amazing! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a comfortable stay. We look forward to hosting you again soon. Sincerely,Fairfield Inn Boston Sudbury Team