Note fondée sur 40 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2019 sur Hotels
The general maintenance of the building and the unit needed attention and care like broken towel bar, dirty and smelly shower curtain, and much needed cleaning inside the elevator. The location was noisy due to close by highway and street cars.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Perfect when visiting hospitals.

Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
Service was very good by the property staff, they accomodated every need I had. Rooms are brand new, nicely decorated. 10 minute walk to hospitals. Area not so nice but a 5 minute walk will take you to nice parks and areas. Very good value.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Ohio

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Home office was not helpful at all. Did not care the the apartment was not up to par, also din not offer better alternatives. DO NOT STAY HERE EVEN IF THEY OFFER FREE STAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Worst stay in 5 years

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
One of two beds was warped and falling to one side. Sofa was completely broken; there was no support. No ice. Worst part was the room was 54 degrees; the temp meter was broken. There was no one in the lobby to help. Place was a disaster and made Hotels.com look bad. Unacceptable, I expect a full refund.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2019 sur Expedia