Note fondée sur 1 020 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par David - Assistant Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response Michel. I will pass along this information and we hope to see for any future visits to Boston!
par un voyageur
Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
Pas de bac de recyclage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Rene Rodriguez Vega, Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Expedia
Enregistrement facile et rapide. À proximité de tout. Prix élevé considérant les « commodités » (ex.: absence piscine).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par sidneia Semedo , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review we truly appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2022 sur Expedia
Très bien situé à quelques minutes de marche de tout! Stationnement de l’hôtel tout de même coûteux à 59 $ US par jour…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Doug Koenig - General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and thank you for the excellent rating.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par David Pursley - Assistant Front Office Director, Gestion de l’hôtel
Hello, Edward and thank you for responding. It looks like we could have done better for you. Please allow us to make this up to you in the future!
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Great location! Close to Newbury Street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Rene R Vega, Gestion de l’hôtel
thank you
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
We did not get told you get 2 free waters a day or that you get a credit every day for food or beverage. They do charge you for parking on property even if you’re staying there which I think is crazy should be allowed since you’re staying there. Over all it was clean but when we got over charged by a new employee by accident management shrugged it off as no big deal when I asked by the incidental charge was so high.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Rene R Vega, Gestion de l’hôtel
thank you for the review, parking is not included in any hotel in Boston and it does not belong to the hotel, so sorry for the inconvenience
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Rene R Vega, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024
room assignment on 4 th level in front of elevator,
noise till 2 am in front of the hotel windows , it was big working truck with lights and sirens on , not able to sleep before my early flight in the morning. Overpriced already plus resort charges .
Location was good .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Rene R Vega, Gestion de l’hôtel
we do apologize for this situation as the city fail to advise of the construction.
par un voyageur
Ehhh
Publié le 30 sept. 2024 sur HotelsThe dark wallpaper combined with the very dim lights was not ambient. It seemed more like you were saving money on electricity. It was very hard to see anything and every lightbulb look like it was below the white max needed to showcase anything. All the doors squeaked and needed to be adjusted.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par David - Assistant Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Your response is appreciated, and we'll take this information into consideration. If you'd like to call us directly, we can verify which room you stayed in so we can look into getting these alterations amended for future stays.