Note fondée sur 1 678 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par AT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for rating your experience a 4 out of 5. We appreciate your review and are glad to hear that you had a positive stay. We will continue to work on improvements to make your next visit even better. We look forward to welcoming you back. Thank you for choosing our hotel.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Steven P-Front Office Supervisor., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your input and will strive to make improvements based on your rating. We hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Personnel accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Amy D, Gestion de l’hôtel
Rene,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes ravis de savoir que notre personnel a été accueillant lors de votre séjour. Votre satisfaction est notre priorité absolue et nous sommes heureux d'avoir pu répondre à vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Merci encore pour votre aimable commentaire.Cordialement,Amy DDirecteur de l'hôtel
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Rapport qualité prix correct
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2023 par Endy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are glad to hear you enjoyed your stay! We hope to welcome you back in the future!
par un voyageur
Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Alen, Gestion de l’hôtel
We hope you had a comfortable stay with us! Thank you for choosing Hilton Garden Inn Boston Logan.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2023 sur Expedia
My room had a hole on the wall. Very cold air was entering the room. Someone from maintenance did something to try to fix it but wasnt enough. I was only in for one night and didnt want to bother reception getting me another room. I had to put the heater at full speed and 25 degrees celsius to warm the room.
Also, the air conditioner/heater is a split unit, not inserted on the wall. This meant the curtains could not be closed because the ac unit would be covered. This meant light from outside was entering the room.
Overall pretty bad experience with this room.
Loved that it had shuttle to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2023 par Stephen, Gestion de l’hôtel
Dear Freddy,Thank you for staying with us at the Hilton Garden Inn Boston Logan Airport. I am sorry to hear that you had a difficult night here at the hotel. I thank you for your feedback and will address the issues. We know that this type of experience is uncommon at our hotel, and we hope that you will give us another try the next time that you are in town.
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2022 sur Hotels
Bon hôtel à quelques minutes d’une ligne de métro. Les lits sont un peu trop mous pour nous. Chambres spacieuses
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2022 par J, Gestion de l’hôtel
we thank you for your feedback. we are glad to hear that you enjoyed your stay, we look forward to welcoming you back in the future!