Note fondée sur 639 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Le site est très beau! L’hébergement est correct, lit confortable, il avait ce qu’il est utile dans la cuisine.
Belle plage, la piscine les bébés (ceux qui porte encore des couches) Ne peuvent pas se baigner ce qui compliquait la gestion étant une famille de 4 enfants.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
Très près du métro Brookline Village (ligne verte), à 30 min à pied du FenwayPark, petit restaurant sympathique et abordable japonais (sushis) excellent et crémerie à proximité. La piscine est petite mais rafraîchissante. Les déjeuners manquaient un peu de variété. Stationnement pratique. À recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Hisham, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie:Thank you for your recent stay at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!Sincerely,
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
Excellent séjour en famille. Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Hicham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. I am so happy you enjoyed your stay. I hope you will return soon. I wish you a very happy and healthy new year!
par un voyageur
wowwwww
Publié le 10 sept. 2019 sur Hotelstout est merveilleux bon dejeuner, gens tres sympathique , tres propre nous y retournerons sans aucun doute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Hisham, Gestion de l’hôtel
Dear Honorable Guest!!
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 28 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par hisham, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!
Sincerely,
par ERIC
Publié le 1 sept. 2017 sur Hotels
OUI MAIS LES TAXI SONT VRAIMENT LOIN ET LONG A ATTENDRE
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Montréal, QC
Superbe design, très fonctionnel et bien situé
Publié le 22 juill. 2017 sur ExpediaExcellent emplacement au coeur d'un quartier résidentiel très charmant (berceau de JFK). Très grande chambre très fonctionnelle munie de toutes les installations de base pour un séjour très agréable! Vue magnifique sur la ligne de tramway verte.
par un voyageur
Nice Room & a Quick Walk to the Riverside D Train.
Publié le 28 août 2024 sur HotelsThe room was a nice size. Living room area with a pullout and another chair. Then 2 chairs at the dinette table. The kitchenette provided the necessities to get by. Having a full sized fridge was fantastic. Two full queen beds and then the sink area was outside from the enclosed shower/toilet. The 2 elevators were always moving. The gym was decent. The pool was smallish but was not an issue as we never crossed paths with anyone. There are 2 gas grills and then plenty of outdoor chairs/tables. The breakfast is fantastic. Althought it is essentially the same everyday (we were there for 5 days). It was always well stocked and the servers were all very kind. Quick walk to the Brookline Village train on the Riverside D line. For visitors use the kiosk to buy your pass with a credit card. The train is just 2 stops from Fenway. A round trip ticket is $4.80. To park at Fenway is $50!...so take the train.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hisham, Gestion de l’hôtel
Dear Marty,Thank you for your kind feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay at Homewood Suites Brookline, especially the spacious room, amenities, and our breakfast service. It’s great that the location worked well for your trip to Fenway too! We hope to welcome you back soon. Safe travels!Best Regards
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Staff should have kindness with smile !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Rick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I will share your feedback with our staff.Have a great day. :)
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Close to the T and did right up street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Hisham, Gestion de l’hôtel
Dear Toni,Thank you so much for your amazing review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Homewood Suites Brookline. We can't wait to welcome you back!Best Regards