Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Not so lany diner options, bit you just need 15 min to reach the subway station
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We appreciate the rating and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
We had a room on the first floor so noise from people over us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brigitte,Thank you for being our guest and for sharing your experience. While we are happy to see that you enjoyed your stay overall, we apologize for any inconvenience the noise from above caused you. We have shared your concerns with the appropriate individuals so that we are better prepared to serve our future guests. It was a pleasure to host you and we hope to see you again soon at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
L'hotel est un bon hotel de 3.5 étoile. Il est facile de se déplacer en métro, même ci celui-ci n'est pas très performant (la ligne rouge). Il y a plusieurs restaurants asiatiques sur la même rue, ainsi qu'un bon petit resto pour les déjeuner et un bon resto familiale juste en face. Le centre de ville de Quincy est facilement atteignable à pied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gerard,Thank you for writing a review about your recent visit. We are glad to know that you found our location perfect for exploring Downtown Quincy and nearby restaurants. On behalf of everyone here at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston, we invite you to stay with us again on your next trip to Quincy. Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2023 sur Expedia
Thanks for everything. It's a good place at a good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, We love receiving feedback like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. Thank you for highlighting what a great value we offer to our guests. We hope to see you again soon at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston during your future travels to our area.Sincerely, Viktoria Sugar, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
Parfait près des transports
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martine, Thank you for choosing Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston for your recent stay in the area. We are pleased to hear that you found our location convenient for all your needs. Thank you again for your kind review and we hope to welcome you back soon.Sincerely, Viktoria Sugar, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Bien en général. L’insonorisation est médiocre, nous attendons marcher au-dessus de nous. Odeur d’humidité dans la chambre. Déjeuner correct par contre machine a jus défectueuse et rien en remplacement seulement café et thé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annie, Thank you for letting us know about your experience at our hotel. While we are pleased to know you had an overall good stay, we regret it was not perfect. We apologize for not meeting some of your expectations and regret that you did not get a restful night’s sleep. Thank you once again, and we hope you will visit us again when you are back in the area.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating, Julie! We hope you will return to Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston soon for another great experience. Sincerely, Viktoria Sugar, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating, Martin! It was a pleasure to have you as our guest at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and we hope to see you again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Noemie,Thank you for the feedback. We are glad you had an overall good stay but we regret it was not perfect. We hope you will visit us again for an outstanding experience next time.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 27 mai 2023 sur Hotels
Accueil chaleureux - arrivé vers 6:30 du matin suite à modification horaires d’avion on nous a remis une chambre disponible et pris un petit déjeuner sans attendre 15h00 ! Établissement très propre, chambre confortable, etc …pratique et à 25 mn de Boston en voiture et station métro à 10 mn à pieds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,Thank you for the lovely feedback on your recent stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We are happy to know that you felt welcome from the moment you arrived and that our friendly staff took good care of you. It is also great to know you found our location ideal for your plans to visit Boston. We hope to see you again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager