Note fondée sur 1 431 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Chris Jordan, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Emplacement intéressant à coût un peu moindre qu’au cœur de Boston. Transport en commun très efficace!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for sharing your input with us. We are happy to know that you enjoyed your visit and appreciated our convenient location and reasonable rates. It was a pleasure serving you, and we hope to see you again soon!
par un voyageur de Québec
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Très bien situé, 30 mins à pied du Fenway Park
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,It was a pleasure to host you at Hyatt Regency Boston/Cambridge. Thank you for highlighting our convenient location near Fenway Park! Our team hopes to welcome you back.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Nick Curran, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us and thank you for taking the time to leave a review! We hope to see you soon!
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Zeek, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay with us! We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Hotel is very nice and personnel extremely kind and helpful. My only minor complaint is that breakfast, which used to be great is now sub standard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Damien,We always appreciate hearing from our guests. It's great to know that our friendly staff made you feel welcome. Thank you for your feedback about breakfast. We'll keep your comments in mind, and we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Ricardo, Gestion de l’hôtel
Sorry you did not have a perfect stay, can you elaborate on how we could improve?
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Nice view little walk from the stadium
Few restaurants walking distance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Zeek, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay with us! We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Le balcon était très grand et apprécié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Zeek, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay with us! We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Zeek, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay with us! We appreciate your feedback.