Note fondée sur 2 386 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Très déçu. Arnaque !
Publié le 19 août 2024 sur HotelsCet hôtel est vieillissant.
Le lit faisait moins de 1,4 m.
Le rapport qualité prix n est pas du tout au rendez vous. Alors que la chambre était payée via hotel.com on nous a demandé 35$ de destination fees en plus !!
Inadmissible !
Nous avons été très déçu.
Seul l emplacement de l hotel est intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Service très courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Incredible location for a few days in Boston
Publié le 7 août 2024 sur HotelsIncredible location in downtown Boston - everything is just a few minutes away.
The building itself is an historic landmark and people are always nice and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your comments and feedback are greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
L’insonorisation de la chambre n’est pas super! Il y a eu un mariage le samedi soir et nous étions au 14e étage! (Salle de réception au dessus). Le son de la musique et des speechs nous a complètement empêché de dormir!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
We stayed at your hotel for two nights. We traveled from Montreal with a baby and could not check in until later after our arrival because of your computer system that was not working properly (I believe your system started working only after 5PM). The only thing that was said to us a few times was to enjoy the day and go outside and try checking in at other times. Like if it was normal, nothing else was proposé to us. We don't except those type of answers when we are attending a 4 star hotel. After traveling for 6 hours and waking up early with a baby, we expected help and more understanding and options from you than saying to go outside and enjoy the day. The waiting time and the extreme long waiting line to check in afterwards was insane.
It was also told to us that we would receive a mail from the hotel about this situation. We still have not received anything yet. Apart from that, we had to call for a mini fridge in the room cause the one that was suppose to be there was not. Again we have a baby and stuff to put in the fridge. We don't expect that in a 4 star hotel, whatever the room size is. Also, the bath was not draining properly and it was really unpleasant. That is not normal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Please accept our sincerest apology for the experience that you had. Your feedback has been shared with the appropriate team to improve our overall service. Thank you for staying with us. Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Nous avions chambre avec air climatisé ds la fenêtre très bruyante et une chambre qui donnait sur ruelle pas très propre le service à l’hôtel et la propreté pour des chambres qui datent etait excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be sure to communicate this information to the appropriate staff. Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Bon compromis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is greatly welcomed and appreciated!Best, Guest Relations Manager