Note fondée sur 878 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
place très désuète avec une literie tachée . Odeur de chien dans la chambre. Je n'y retournerai plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Bonjour Marie-Claude,Merci d'avoir partagé vos commentaires suite à votre séjour au Red Roof Inn PLUS+ Boston - Framingham. Nous avons été mécontents de lire que l'odeur défavorable et la literie tachée contribuent à votre note de 2/5. A ce titre, vos retours pourront être pris en compte.Les commentaires des clients, comme le vôtre, sont utilisés par Red Roof pour attirer l'attention sur les éléments qui ont un impact négatif sur l'expérience de nos clients et y remédier en conséquence. Merci d'avoir porté ces questions à notre attention. Passe une bonne journée.Avec mes remerciements,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Motel très moyen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Kamaria RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Julie,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au TOIT ROUGE PLUS+ BOSTON - FRAMINGHAM. C'est formidable de voir que nous avons obtenu votre note de 3/5. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,Kamaria Red Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Caroline,Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF PLUS+ BOSTON - FRAMINGHAM and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Carla Red Roof Management , Gestion de l’hôtel
Hello Miranda, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Boston - Framingham and I thank you for your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Carla Red Roof Management , Gestion de l’hôtel
Hello Lucy, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Boston - Framingham and I appreciate your 5/5 score following your stay. At Red Roof, we aim to deliver a great experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 6 août 2023 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Oniel Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Jean,We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 4/5 rating, following your stay at the Red Roof Inn PLUS+ Boston - Framingham. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,OnielRediresponse Specialist
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Was suppose to have 2 QUEEN SIZE bed but instead it’s 2 double bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Carla Red Roof Management, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,Thank you for taking the time to complete our guest survey regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ Boston - Framingham. It seemed your stay fell short of your expectation due to the situation you described regarding getting 2 double beds when you were suppose to get 2 Queen size bed. Based on the reservation your reservation, it showed that you booked 2 double beds and not not 2 Queen beds. Your feedback is very important to us, so thank you for sharing.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Chevanese RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Mathieu, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof PLUS+ Boston - Framingham and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Chevanese RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2022 par Angelica, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of the Red Roof Plus in Framingham, MA. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 13 juin 2022 sur Expedia
Le personnel est attentionné. Par contre, il manque d’insonorisation. Une nuit, nous n’avons pas dormi car le couple de la chambre d’à coté a décidé de faire la fête et ils étaient assez bruyants. J’ai avisé la personne à l’accueil et elle est venue leur dire de faire attention mais ça n’a rien donné. Heureusement, il ont quitté le lendemain. Il n’y a eu aucun entretien dans notre chambre durant les 3 nuits que nous y avons passés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2022 par Angelica, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of our property. Our staff is great at addressing any noise complaints and I apologize that there was still noise after they addressed it. Also, I am sorry if you put in a maintenance request and they did not make it to your room. Hope to see you soon!