Note fondée sur 557 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2022 sur Expedia
Personnel courtois Bon déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Grace - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us at the Residence Inn by Marriott Danvers. We appreciate your feedback and have shared your comments with the team. We are glad you enjoyed your time and we hope to serve you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2022 par Grace - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us at the Residence Inn by Marriott Danvers. We appreciate your rating and we hope to have you as our guest again soon.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Orsay - France

Excellent rapport qualité prix.

Publié le 26 avr. 2015 sur Expedia
Pour : Aucune mauvaise surprise. Silence et confort.
RAS. 100% satisfait. A savoir : Il faut absolument avoir une voiture. Pas de transport ou autre accessible de l'hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2013 sur Hotels
4 sur 5
par krystel

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2013 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de cannes

Publié le 30 sept. 2010 sur Hotels
situé en bordure d'autoroute très dur à trouver au milieu de nulle part.-rien autour drap du dessous pas changé!!! kleenex entre la table de nuit et le mur !!!! breakfast plus que quelconque A éviter sauf si l'on a vraiment besoin d'une suite à cet endroit là précisément
5 sur 5
par un voyageur

AWESOME CUSTOMER SERVICE

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
The front desk crew was outstanding. Danny was always there to assist.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Selma, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing positive feedback from your recent stay at the Residence Inn Danvers. We are so pleased to hear you found our service to your liking. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Grace - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Brooke,Thank you for staying with us at the Residence Inn by Marriott Danvers. We appreciate your rating and hope you will return to visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Grace - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Brenda,Thank you so much for staying with us at the Residence Inn by Marriott Danvers. We appreciate your rating and hope you will visit us again soon.
4 sur 5
par un voyageur de Maple Ridge

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Housekeeping every 2nd day was inconvenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Selma, Gestion de l’hôtel
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. Our usual policy for housekeeping service is every other day, however, daily service can be requested and scheduled.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.