Note fondée sur 1 578 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Bathdroom soso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Sheraton Boston Hotel Leadership Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, Thank you for choosing Sheraton Boston Hotel. We were pleased that we exceeded your expectations during your visit. If you find yourself in our area again, we hope to have another opportunity to provide you with an exceptional stay.Sincerely,Sheraton Boston Hotel Leadership Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Très bel accueil. Staff hyper gentil attentionné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Sheraton Boston Hotel Leadership Team, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, On behalf of our team at Sheraton Boston Hotel, we express our gratitude for your stellar review. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. Our team takes great pride in providing exceptional service, and we are delighted that their thoughtful hospitality enhanced your experience. Thank you for sharing your feedback. It will be our pleasure to host you again. Sincerely, Sheraton Boston Hotel Leadership Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
C’est super. Près du métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Alicia Bianco, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal, Thank you for choosing the Sheraton Boston Hotel during your visit to our city! We are delighted you could reap the benefits of our prime location. We appreciate you sharing how much you enjoyed your stay and look forward to your next visit.Sincerely,Alicia Bianco
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Alicia Bianco, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for taking the time to rate the Sheraton Boston Hotel. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to the city.Sincerely,Alicia Bianco
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2022 par Alicia Bianco, Gestion de l’hôtel
Dear Guy, Thank you for rating your experience at Sheraton Boston Hotel. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area.Sincerely,Alicia Bianco
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Tres bien placé
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2022 sur Expedia
Perfect place! Nice pool!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2022 sur Expedia
Pas au goût du jour