Note fondée sur 852 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Cara, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Yves-Etienne!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Personnel charmant et accueillant Chambre magnifique aux allures coloniales Seul bémol, le lit king size donné pour accueillir 4 personnes est déjà très juste pour 2 ados et 1 adulte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Cara, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Sylvie. It was nice hosting you and your daughters. For others reading, the king-bedded rooms accommodate up to two rollaways very easily - they are very large rooms.
5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse

Publié le 29 avr. 2023 sur Hotels
Bel hôtel , plein de charme et très bien situé Parking public avec une offre à 18$/ jour pour résidents des hôtels environnants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2023 par Cara Spalla, GM, Gestion de l’hôtel
Merci, Andre!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2020 par Donald, Gestion de l’hôtel
We're happy you are pleased with the neighborhood and hope you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2019 par Donald, Gestion de l’hôtel
We hope you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
situation is great very close to the River. people are really kind and helpful, always a cookie of the day to share and some tea to drinkwhatever the time of day. Room was quite small and bathroom to share can be sometimes inconvenient with jetlag hours but the history of the place makes it a great place to stay to discover Boston which is to me one of the most European like cities in the US. We were on a business trip so different than a family holiday but still very glad to experience it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Donald, Gestion de l’hôtel
Thank you. We do hope you will visit again in to one of our larger rooms with ensuite bath.
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
Lovely alternative with real character to chain hotels. Perfectly located for exploring the town, Large room great choice for families . Breakfast is simple , good enough for us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Donald, Gestion de l’hôtel
Thank you Attila. We were very happy to have you and your family with us and hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Donald, Gestion de l’hôtel
Thank you, Sebastien!
5 sur 5
par un voyageur

Très joli

Publié le 27 mai 2019 sur Hotels
L'hôtel est très bien situé, la chambre est grande et charmante. Le petit déjeuner est sans intérêt et je n'ai croisé personne de l'hôtel en 5 jours. Cela n'est pas dérangeant mais c'est vrai que le service est inexistant. Le tarif est raisonnable pour Boston en Mai, où tout est très cher. J'y retournerai avec plaisir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par Donald, Gestion de l’hôtel
Annette, I am happy to hear that, overall, you had a pleasant stay and that you will return. I am sorry that you didn't have an opportunity to speak to anyone. But I can assure you our housekeeping and office staff was on duty during your stay. I am also available by cellphone outside of office hours. Had you contacted me I would have been happy to assist. I will send your observations to our general manager, and look forward to welcoming you personally in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2018 sur Expedia
Très bien, bruit secondaire réparation à l’exterieur Indépendant de l’etablissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2018 par Donald, Gestion de l’hôtel
Hello. We do apologize for the noise last evening. It was an emergency utility repair crew working by necessity through the evening. We hope that the earplugs we offered were of some help. We look forward to seeing you again!