Note fondée sur 937 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Tres beau Inn, parfaitement placé et de bonne qualité. Je le recommande fortement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jill, Gestion de l’hôtel
Hello Thierry,Thank you for giving us a perfect score! We are so pleased that you had a great stay at the Salem Inn and we hope you join us again.Warmly,Jill, Innkeeper
par un voyageur
Publié le 3 mai 2024 sur Expedia
Near of the boutique and museum.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Jill, Gestion de l’hôtel
Thank you Gilles, for the perfect score, and thank you for mentioning the Inn's close proximity to the downtown area with its shops, restaurants and museums. We're glad you enjoyed your stay at the Inn!Best regards,Jill, Innkeeper
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2019 par Jill, Gestion de l’hôtel
Hello!
Thanks for leaving us a high rating. We at the Inn appreciate it!
Jill, Innkeeper
par un voyageur
Excellent et bien situé
Publié le 3 août 2019 sur HotelsTrès agréable quoique un peu bruyant si votre chambre donne sur la rue. Auberge d'époque, très propre et le déjeuner est convivial et très bon.
par un voyageur de Québec
Publié le 20 juill. 2019 sur Expedia
Très belle chambre. Un mini réfrigérateur serait apprécié toutefois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Jill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating and input. We will definitely look into putting mini-fridges into the rooms that don't already have them (the family suites). As it is now, guests can ask at the desk for one or we can refrigerate anything needed in our kitchen fridge.
Thank you again,
Jill, Innkeeper
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2018 sur Expedia
très bel endroit, la seule chose qui m'a déçu un peu est la sélection au déjeuner mais tout le reste était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2018 par Jill, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating!
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2018 par Jill, Gestion de l’hôtel
Hello,
We wish we knew what you found positive and negative about your visit. Feedback is helpful for us! Sincerely, Jill, Guest Relations
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Did not meet expectations as described in Website; impersonal & spread out. This Inn comprises 3 historic mansions. They assign you a room. Ours was on the 3rd floor, and was very tiny. I guess I should have mentioned my husband has a bad knee. You use Open Table App to reserve your breakfast time, and text your selection off their minimal breakfast menu the night before. Twice they didn’t relay the info, so we’d get additional texts asking us to reserve time, etc. We never saw a living person, except the kitchen staff,who were very friendly. They sat us at the exact same corner table all 3 mornings we ate there. It was a 2-3 minute walk down & across the street to eat breakfast. The constant texting was irritable, the atmosphere impersonable, and the room was underwhelming for the cost.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
We enjoyed our stay, we were in room 11 on the first floor. The room was nice and spacious, the only negative feedback I could give was our room was loud at night and could hear the front door opening and closing. Otherwise we were happy. Thanks!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Excelente hotel ! Lugar perfecto para quedarte en Salem.