Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Très propre…les staff très gentil
5 sur 5
par un voyageur

Visite de Salem en famille

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
Voyage en famille pour visiter Salem. L’hôtel est situé dans un quartier industriel et il n’y a pas grand chose à l’entour. Par contre, c’était facile de se rendre à Salem ou à Boston. L’hôte comme tel est très bien, rien a dire sauf peut-être la quantité de plastique jetable utilisée pour le déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Jailene, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels
Idéalement situé aéroport et centre ville grâce à la navette gratuite et transport public. Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par jailene, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
"Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future."
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
One of the reasons for choosing this hotel was that the Expedia description indicated it was a Pet friendly hotel. To our surprise, they charged us 150 US$ for the pet, for this one-night stay. It is more or less the same price as renting the room! I find this absolutely disproportionate, not to say abusive. You can’t be ‘’pet friendly’’ if then you charge such an amount as per the pet policy. Normally, we pay 20 $ to 30 $ per night for the dog in other hotels. Sometimes, they will charge a fixed fee of 50 $ for a longer-term stay (3 days or more for instance). We understand there is the need for extra cleaning due to the dog presence (hair on the carpet, sofa, etc.).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you were disappointed with your stay. We take all guest feedback seriously and will use it to make improvements to our services. We would appreciate the opportunity to make it right and welcome you back for a better experience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
Hotel propre, cuisine très pratique. Toutefois, très bruyant (avions, camions, intersection difficile donc plusieurs klaxons....). Également, à peu près aucun commerce ou restaurant à distance de marche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par FD STAFF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your recent experience with us.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Un peu de calme entre deux avions

Publié le 8 mars 2019 sur Hotels
On a passé une nuit en transit, chambres spacieuses , demandez côté cours ( sinon c’est sur la route ) . Personnel très sympathique et serviable. Excellent petit déj. Shuttle pour l’aeroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2019 par Julia Y., Gestion de l’hôtel
Dear Nancy: On behalf of all of us here at the TownePlace Suites Boston Logan Airport Chelsea, thank you for submitting your feedback. We are thrilled to hear you enjoyed your stay and were able to take advantage of our amenities. Please keep us in mind for your next trip to Boston! Warm Regards, Julia Yanakopulos Senior Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2019 sur Expedia
Tout est parfait!3 éme visite et je reviendrais encore!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par dnice, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest: Thank you so much for submitting your review of your stay with us at the TownePlace Suites Boston Logan Airport Chelsea. Customer satisfaction is of utmost important to us, so we are thrilled to hear you enjoyed your stay. We hope to see you the next time you're in the Chelsea area. Warm Regards, Denise Alvarez-Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

proche aéroport

Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
proche de l'aéroport. Salle de fitness facilement accessible. service navette pour me conduire directement au service de location de voitures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par dnice, Gestion de l’hôtel
Dear Martin: Thank you for your feedback! We love to hear from our happy customers like yourself. We hope you'll come see us again at the TownePlace Suites Boston Logan Airport Chelsea! Warm Regards, Denise Alvarez Operations Manager