Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Leadership Team, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-Claire, We are thrilled with your generous rating, and we thank you for sharing your experience at W Boston. We love offering our guests luxury style, full of energy, and access to the best of the area. It was a pleasure accommodating you, and we look forward to seeing you on your next visit.W Boston Leadership Team
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Great size of room for the price, Service A-1 The area is just a little noisy at night but the hotel is perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Leadership Team, Gestion de l’hôtel
Hello Nadine, Thank you for choosing W Boston and leaving your comments. It is a pleasure to know you loved our spacious accommodations and authentic hospitality. Having said that, we regret the noise disruptions you experienced. We appreciate your feedback and hope you'll make plans to stay with us again!W Boston Leadership Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Martin, We appreciate you taking the time to leave your rating and are happy if you liked various aspects of your visit. However, we are sorry if we were not at our best. We hope to have another opportunity to welcome you back soon.Courtney Velez,Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
Dans l’ensemble c’est correcte! Pas super personnalisé, restaurant moyen, chambre à rénover bientôt !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Guest Experience Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Mélissa, Thank you for your recent stay and the illuminating review. We want every guest who stays with us to have a magnetic, vibrant experience and to depart with a lasting favorable impression. Please accept our apologies if we did not meet these expectations. We are grateful for the feedback and hope you will reconsider and stay with us again the next time you are in the area.Courtney Velez Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Bien mais vu le prix il pourrait y avoir 4 serviettes de toilette pour 4 !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Guest Experience Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Steph, Thank you for the review; we enjoy hearing from our guests. We are always looking to improve our guest experience; therefore, we appreciate your valuable review. Please accept our apologies for any inconvenience caused during your stay. It was a pleasure hosting you; we look forward to welcoming you back soon.Courtney Velez Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2022 par Insider, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel, thank you for your recent stay at the W Boston and posting such a generous rating. It is a pleasure to know that we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and we hope to see you again soon. Matt Tomkewicz, Insider
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2022 sur Hotels
Correct, très bien situé au centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Insider, Gestion de l’hôtel
Hello Viorel, we love knowing we could make you feel at home, and our never boring location added to your stay! We are always eager to go the distance for our guests, and we appreciate your generous feedback. Thank you for choosing W Boston; we hope to welcome you back soon. Matt Tomkewicz, Insider
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2022 sur Expedia
Emplacement parfait en famille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2022 par Insider, Gestion de l’hôtel
Hello Caroline, thank you for taking the time and opportunity to review the W Boston. We are delighted you and your family had a great stay with us. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you all again soon. Matt Tomkewicz Insider
2 sur 5
par un voyageur

tres moyen. seul l emplacement reste un atout

Publié le 28 févr. 2020 sur Hotels
tres central pour explorer boston. en revanche ultra bruyant. petit dejeuner tres americain...un service moyen avec une gentillesse apparente. services neants au fitness (sauna etc) un ensemble qui manque de classe et de sincerite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2020 par W Insider , Gestion de l’hôtel
Hello Damien, Thank you for your feedback. I apologize we failed to meet your expectations. We strive to provide each guest with exceptional service. I have shared your feedback with our management team in order to highlight our areas of opportunity. Thank you for sharing your experience with us. Best,
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 7 janv. 2020 sur Expedia
Les commodités dans la chambre et le personnel attentionné étaient les plus gros points positifs. Cependant, la chambre pourrait être légèrement plus propre à l’arrivée (il restait des noix sous le lit à notre arrivée). La localisation était également fortement appréciée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par W Boston Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back soon!