Note fondée sur 1 563 évaluations de clients

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3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Oui mais

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Hôtel très bien placé Absence de gel douche dans la salle de bains mais problème solutionné très rapidement Malheureusement vue sur le parking de l’hôpital juste à côté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Véronique, thank you for your feedback and high rating. We're glad our location suited your needs, though we're sorry to hear about the initial oversight with the toiletries in your bathroom. We also regret that your view wasn't what you anticipated. Your input is valuable to us, and we hope to welcome you back for a superior experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you and we can’t wait to welcome you back again for another five-star stay, Jerome!
5 sur 5
par un voyageur de Val-des-Sources

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It's an honor to receive your five-star rating, Andréanne! Please come back soon!
1 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating. We hope to have the chance to welcome you back the next time you are in the area.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
We stayed at the Wyndham Boston Beacon Hill on July 2024. The service was horrendous, when we checked in they asked us if we wanted housekeeping each day, which we said yes without hesitation. The room was also far from clean, the carpet was full of hairs and of stains. When we came back from our first day, exhausted, we were hoping to come to a clean room. At our surprise...it wasnt done. Could have been an honest mistake so we went to the service desk to ask again if we could have room service the next day. They said absolutely, they would add a note to our reservation, while apologizing and they gave us new towels and toilet paper. On our second day, again exhausted, the room wasnt cleaned...although someone came in our room to only change the garbage bag. Overall, we are very dissappointed with the hotel, the room, the service, the noise from the big hospital in construction right next to us. The windows clearly havent been cleaned up in years. The beds were unconfortable and not clean. There was no fan in the bathroom, wich was disgusting. There was an accumulation of dust in the AC and on the walls. There was an accumulation of mold in the bathroom, probobly du to the no-fan situation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Joanie, thank you for your detailed feedback. We are sorry to hear about the issues you experienced with cleanliness, housekeeping, and noise. Your comments are taken seriously and will help us improve. We hope that you will reconsider giving us another chance for a better experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Cet hôtel n’est pas aussi central qu’indiqué dans sa publicité par rapport aux lieux historiques d’intérêt. Restaurant ouvert de façon sporadique. Aucun entretien quotidien aux chambres, ni de changement de serviettes. Piscine extérieure difficile d’accès par échelle courte et face à un important chantier de construction.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Marjolaine, thank you for your valuable feedback. Please accept our apology for the inconveniences you experienced. We are addressing these concerns to improve our services. We hope to offer a better experience if you choose to stay with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Beacon Hill

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Intérieur un peu vintage, mais belle chambre et service voiturier très apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
We appreciate your high rating and are glad you found your room comfortable and enjoyed our valet service. We're sorry if the design felt outdated to you. Your feedback is invaluable in helping us enhance our guest experience, and we hope to welcome you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
L'hôtel aurait été correcte si nous navions pas trouver de coquerelle la derniere journée. Le drain du bain etait bouché... le bas des mur etait moisis et les draps était troués... mais lemplacement etait bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your candid feedback, Marilou. We are truly sorry to hear about your experience and have addressed these cleanliness issues with our housekeeping staff to ensure they do not occur again. We're glad you liked our location and would be grateful for the opportunity to demonstrate our commitment to improvement on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Super apprécié notre séjours merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Claude, we're delighted you had a great stay and appreciate your five-star rating! Please revisit us soon at the Wyndham Boston Beacon Hill!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
None
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Alain, thank you for staying with us. We trust you had an overall enjoyable stay and hope to welcome you back for an improved experience in the future!