Note fondée sur 453 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The staff were friendly always greeting us. The hotel was clean. This hotel would benefit from a kitchen that could provide room service and a bar as most restaurants are far from this property.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
It was close to our son's apt who we came to visit
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The staff was beyond nice and helpful. The breakfast was delicious, the room was so spacious. Would definitely stay there again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
I loved this Hamptom from the water bottle and fresh baked cookies when arriving and the personalized welcome sign on the TV. I took advantage of the free bike rental which was great. The breakfast was different every day and the staff was very nice and helpful. Can't say enough aboout this property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Lynn,We appreciate everything said regarding your recent stay with us. If there was anything we could have done to make your stay any better, please let us know as we are always looking at how we can improve. We hope you get the chance to come visit us again, thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mike,I would love to get some details on the low rating of a 1 out of 5. This is not typical for our hotel as we strive for each and every guest to have the best experience possible. Please let me know where we fell short my email is matthew.barton@hilton.com.Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect 10 of 10 rating.