Note fondée sur 910 évaluations de clients

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4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
The hotel itself wasn’t terrible, just old and outdated a little bit. The bathroom light was dim, the shower water pressure was pretty weak, needed some updates with painting and just a general remodel. My room key stopped working the day after I got there and had to wait 10 minutes while the one hotel clerk working had to check in a guest and kept being chatty with her after she was checked in. All I wanted was a new key which, literally, only took 30 seconds to fix, but I waited patiently while they continued to “chat.” The breakfast was good with hot and cold options, the room was quiet and it served my purpose. The only other thing was that I wasn’t able to get the discounted rate for college orientation because I must have booked it with Expedia and they wouldn’t give me their rate. Overall, it was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your business!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your business!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your business!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your business!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
3 sur 5
par un voyageur de Hampton

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
My shower was spraying water everywhere when turned in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
I am very sorry that you had an unpleasant experience with your recent stay due to the shower. We will go over your feedback with the team for improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Great service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. We will go over your review with the team and see where we can improve.