Note fondée sur 920 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2023 sur Hotels
The best hotel in this area 👌
par un voyageur
A éviter. Propreté passable. Service insuffisant.
Publié le 14 nov. 2016 sur HotelsRéservation faite pour un tiers avec l'option "Paiement à l'arrivée".... 3 jours avant, la totalité du séjour est débité sur ma carte. Appel à l'hôtel, pas d'excuses ni autres, c'est leur politique, ils ont confirmé pouvoir débiter ce qu'ils veulent, quand ils veulent !!!
Réservation d'un traitement spa spécifique, 3 semaines avant. La veille au soir, annulation de leur part, personne pour faire le soin. Pas de remboursement possible, on vous fait un avoir .... idem, ils vous sonnent avec aplomb que ce "n'est pas leur politique de faire des remboursements, mais de faire des avoirs". OK. Et si on habite à l'étranger et que l'on est que de passage, on s'assoit dessus ? Et ben oui, vous n'avez que revenir, l'avoir est valable 3 mois !!!
Les chambres sont spacieuses et confortables, mais la propreté n'est pas leur fort, y compris la vaisselle mise à disposition, comme au restaurant, n'est pas très propre. Un rideaux sur les trois était dégrafés de la tringle, cela ne se fait pas quand on revendique un classement 4*.
L’accueil en général est froid, et on sent un malaise chez certains employés à expliquer qu'elle est la "politique maison". Vraisemblablement un hôtel très tourné chiffre d'affaire plus que confort client.
Je recommande donc de l'éviter, tout comme les autres hôtels de la chaîne Hallmark, qui m'a par ailleurs confirmé que cet établissement ne fait qu'appliquer les "règles Groupe".
par David de Lausanne, Suisse
Emplacement calme à 10 mn de la plage
Publié le 8 août 2014 sur HotelsLes 4 étoiles sont surprenantes, peut-être est-ce le fait d'avoir un spa - correct sans plus - avec un jacuzzi et une piscine couverte qui offrent une étoile supplémentaire à cet hôtel d'un niveau 3 étoiles. La chambre mériterait une rénovation, tout est assez ancien, mais plutôt propre. A noter que le ventilateur au plafond ne fonctionnait pas (attention, pas de climatisation), tout comme l'ascenseur, tombé en panne 3x en 6 jours. Le personnel a été agréable tout au long du séjour. Le petit-déjeuner est complet, mais reste également assez simple. En résumé, séjour agréable dans un hôtel qui mériterait d'être remis au goût du jour. Petit conseil culinaire: le restaurant indien "Mint Leaf" qui se trouve à 5 mn de l'hôtel à pied au lieu dit "The Triangle".
par un voyageur
Good location nice hotel
Publié le 4 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello RodneyThank you for the five star review.Its great to see that you had a fantastic stay and enjoyed all aspects of the hotel.We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,General Manager
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The bed was so comfortable excellent nights sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shareefa,Thank you for the five star review.Its great to see that you had a fantastic stay with us.and more importantly a great nights sleep.We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,General Manager
par un voyageur
Hot
Publié le 3 août 2024 sur HotelsThe hotel is nice, well furnished and staff are friendly. However, the room we stayed in which was on the top floor was extremely hot and we struggled to sleep. We had 2 fans and requested additional one but it made little difference. It’s a shame as the rest of the stay was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JamesThank you for taking the time to give your feedback.Despite what marred your stay its good to see that overall you had an enjoyable stay.We did have extremely hot weather during this period. When booking next time we do have air conditioning in some rooms and these are charged at a supplement depending when you return you may want to consider booking one of these rooms. I hope these issue that marred your stay would not deter you from using the hotel in the future and we can welcome you back. Kind Regards.General Manager
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bjorn ,Fantastic that you had a great stay.Its always good to hear when we achieve our goal of giving all guests a great and enjoyable stay.We hope we can welcome you back .Kind Regards,General Manager
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
This is the 3rd time we as a family have stayed at this amazing hotel in Bournemouth. The location and facilities are excellent and the hotel has recently been upgraded in the last 15 months and still is having bits and bibs done. The facilities are awesome as it has 2 pools one for the children and also has a spa for adults at a price of £15 for 2 nights or £20 pp for 3 or more. This time round we took my mother who is a dialysis patient and she had such an amazing time just relaxing and spending time in the hotel. As usual with the British weather you are not always guaranteed the sun, so was brilliant to have such a great hotel with all the amenities you need in those rainy days. I really enjoyed how they have upgraded the garden area as lovely plants and decking chairs as well as artificial lawn for comfort to those staying. The staff are always great and go the extra mile at all times. Thank you to everyone that made our stay a memorable one once again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mohammed ,Fantastic that you had a great stay.Its always good to hear when we achieve our goal of giving all guests a great and enjoyable stay.We hope we can welcome you back .Kind Regards,General Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
It is clean, indoor family pool is heated , superior room allocated to us was huge . Tele was new, bar area is fun and food is amazing. Its also walkable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello GauravThank you for the five star review.Its great to see that you had a fantastic stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,General Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bobby,Thank you for taking the time to post your commentsI hope that you had time to stroll along the famous Bournemouth sandy beeches where there are miles of them.This is one of many things available to do during your stay.We hope that we can welcome you back soon.Kind Regards,General Manager