Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. (details on the website) Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Oceana Collection Bournemouth
5 sur 5
par un voyageur

Nice hotel with view

Publié le 17 nov. 2020 sur Hotels
Nice hotel, calm and great view. Perfectly situated. Room services and confort are standard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2020 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. (details on the website) Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Oceana Collection Bournemouth
5 sur 5
par un voyageur

Ville sympa

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Une agréable surprise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. (details on the website) Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Oceana Collection Bournemouth
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. (details on the website) Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Oceana Collection Bournemouth
4 sur 5
par Philippe de LA MADELEINE

Très Bon emplacement

Publié le 15 mai 2016 sur Hotels
Bon rapport quaité prix. Hôtel très reposant, très bien placé en plein centre et près de la mer. Le parking est un plus surtout au centre ville. Très bonne accueil, personnel est au petit soin et très professionnel. la chambre était grande, propre avec vue sur la mer. Le petit déjeuner est correct. Je recommande cet hotel
5 sur 5
par YVES

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2015 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur de Geneve, Suisse

Hotel Hermitage, Bournemouth

Publié le 11 janv. 2010 sur Expedia
Nous avons séjourné une nuit dans une chambre familiale, 314 aux 3èmes étages (l'hôtel compte 4 étages). Belle grande chambre, vue directe sur le Pier et sur la Manche, avec une fenêtre allant du sol au plafond. Nous avons commandé le soir, au room service, quatre repas qui nous ont été servis dans le quart d'heure. Repas excellent et copieux. Le petit déjeuné était aussi excellent. La chambre avait tout pour faire du thé et du café, ceci avec biscuits. Télévision avec écran plat de bonne qualité. L'hôtel donne aussi directement sur le parc/jardin, qu'il suffit de traverser pour être dans les rues marchandes. Nous ne pouvons que recommender cet hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Das Hotel ist zwar renoviert worden, aber es hat ein paar Mängel und nicht den vier Sterne Standard. Die Parkgebühr wurde extra berechnet, aber es gab keine Garantie für einen Parkplatz. Das Frühstück war leider auch kalt. Wir hatten schon besser Hotels in England.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Mark Cadey, Gestion de l’hôtel
Thankyou for taking the time to review our Hotel. Our hotel has recently undergone a refurbishment programme, which on the whole has delighted our guests, We are however always looking to exceed our guests expectations in anyway we can, so your feedback is important to us. Parking is heavily discounted at 14.00 per night, which compared to the car park across the road at 22.00 per night we feel is very good value for our guests. We are sorry to hear your breakfast was not up to our usuall standard, but we can assure you if you return for another holiday here you will be delighted.Kind RegardsMark CadeyReception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Mark Cadey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed backWe are thrilled that you have almost given us 4 out of 5. We always strive to exceed our guest experience here, and would be delighted if next time you stay with us we could make it a 5 out of 5Kindest RegardsMark CadeyReception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Mark Cadey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedbackWe are thrilled you have given us 8 out of 10. We are always working to exceed our guest's expectations. We look forward to your next visit so that we can make the next score a 10 out oof 10!Kindest RegardsMark CadeyReception Team