Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Hotel a recommandé pour ceux qui veulent visiter la ville
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The room we stayed in was filthy, have contacted the hotel and awaiting a reply
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Lack of customer service ! Good teritory, rooms needs to be refurbished.
4 sur 5
par un voyageur

Overal a good experience.

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Yhe staff were all very friendly, the swimmingnpool and sun loungers are a great addition to the hotel! The room however was quite dated the floor creaked massively, and the bed creaked when you moved, our toilet was extrenely difficult to get to flush, and it was absoloutly sweltering hot! We were on third floor, and jt was so hot none of us got much sleep at all. I appreciate the wether was hot, but the futhur you got up the stairs it went up about 3/4c. I feel the adittion of some kind of air conditioning would be an amazing uplift for the hotel, even just in the corridors as it would filter slightly into the rooms. Otherwise it was a reasonably priced hotel, nice bar, nice family environment, and quiet at night time. We enjoyed our stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Carshalton

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
In need of modernisation, for now good housekeeping and maintenance will do