Note fondée sur 894 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2021 sur Expedia
Établissement en mauvais état. Parking payant - 15 pounds. Pas de place disponible si l’on ne veux pas utiliser le parking extérieur.
4 sur 5
par un voyageur

hôtel de charme à deux pas de magnifiques plages.

Publié le 8 août 2018 sur Hotels
Hôtel plein de charme mais vieillissant ( sol, robinetterie...) mais sans enlever à la prestation globale. à 15 minutes à pied du centre ville et 5 minutes de la plage. Pas de climatisation et bien expliqué par différentes consignes dans la chambre. Comme dans beaucoup de lieux ultra touristique, pas de parking garantie. Espace détente tout à fait correct pour piscine et sauna.
4 sur 5
par un voyageur

Some good, but mostly just OK

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Comfortable twin room on 3rd floor with plenty of space and air conditioning (which was needed to cool the room, given a rare heatwave). Many young staff in hospitality roles, most of whom were lacking in confidence and/or enthusiasm. Bar staff were hard to find and not very engaging. Hotel has a great position, close to the town centre and even closer to the cliffs and beaches to the West of the pier. Possibly little tired in places, the public areas were not particularly comfortable or appealing. The Forest Room, to which dog owners were directed for breakfast, is particularly redolent of the “smokers’ room” in 1990s offices… dog owners are welcome, but not that welcome…
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing compared to my last stay..

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Breakfast could be a bit more varied. Staffs are very helpful and nice.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Poor hotel service

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Our first impression about our room was poor, firstly we booked 2 adults and 2 children. Then when we tried to get to our room our card took forever to work. Then when we came in there was only a double bed. Then we went to the reception and asked them for beds for our kids.Our bathroom was locked and we couldn't get in until somebody came. When we got single beds we had to request a second matress since it wasnt comfortable. Then when we tried to iron my daughter's clothes their iron burned her sleeve causing a hole. Staff were okay