Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2021 par Village Hotel Bournemouth, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice, Thank you for taking the time to place a rating. Kind Regards.
4 sur 5
par un voyageur

bel hôtel

Publié le 9 nov. 2020 sur Hotels
Pendant le confinement donc pas de services, mais bon hôtel, belle chambre. À revenir à une autre période pour accéder aux sévices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2020 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear guest, I was so pleased to read your excellent review on your recent stay here at Village Hotel Bournemouth. I will be sure to share your comments with the rest of my team. I look forward to welcoming you again in the future. Kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
Auto gestion totale , cela ressemble à un formule 1 mais en plus classe. Il faut faire son Check in avec des ordinateurs, pour réserver un taxi , il y a un téléphone dans le couloir, pour un room service il faut descendre au restaurant commander .... en gros peu de service . Pas de bouteille d’eau dans la chambre et le petit déjeuner est très moyen , bref moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Village Hotel Bournemouth, Gestion de l’hôtel
Dear Sabrina, thank you for taking the time to review the hotel following your recent stay. Naturally we were disappointed to read that we failed to exceed expectations in all areas on this occasion. We value the feedback that our guests supply and will work hard to improve in the areas identified. Hopefully on future visits to the area we may get the opportunity of welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2019 sur Expedia
Bathroom door in room 303 was broken. Otherwise nice hotel, good shower, great gym, nice bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Village Hotel Bournemouth, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay, we are delighted that you had an enjoyable visit overall. I will be sure to pass on your comments to the rest of my team. We really appreciate you taking the time to share your experience and we hope to see you again when next visiting the area
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2019 sur Expedia
Great gym, great pub. Good location for business travel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Village Hotel Bournemouth, Gestion de l’hôtel
Dear Timo, It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Quite a Long Way From Bournemouth Town Center & Beachfront.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Subash, Gestion de l’hôtel
Dear Shaun Thank you for staying here and for the review. Yes, the hotel is 4 miles from town and beachfront. But much quieter and safer compared to beachfront hotelsKind regardsSubash VellolyGeneral manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
It was very spacious, have to kids wish there was a sofa or more of a seating area in the room there was only 1 chair an the kids beds were literally roll out beds so close to the dirty floor, Bathroom was not that clean, other guests were so noisy they must of had an big family in 2 rooms and there were young kids in an out of the rooms talking load knocking doors till late
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Subash, Gestion de l’hôtel
Dear SoniaThank you for staying here and for the review. So sorry that you were not fully satisfied with the stay. This feedback is shared with the team so that improvements can be made. Hope you will return for another stay. Kind regards Subash Velloly General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia