Note fondée sur 442 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de BILLINGS

Publié le 16 oct. 2024
Very nice hotel. Great staff👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are so glad you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are so glad you enjoyed your stay with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Poor customer service at check-in. Front desk lady did not greet us and was very standoffish. Also very odd showers as they have no doors. Only a shower curtain. Water got all over the floor. What a mess! Whoever designed the showers for this hotel needs to be fired. No way this is considered a "high end" hotel. Most Hampton Inns or Hiltons are significantly better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear your stay was unsatisfactory. We hope to welcome you back in the future and show our improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur de Calgary

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The Kimpton Brand reputation was what brought us to this hotel, even though it’s the most expensive hotel in Bozeman. Rooms were very nice and clean. We rolled into town for our one night stay after 8 pm and no restaurants were open after 9 pm so we had to go offsite for a 9 pm reso which was almost impossible to find in Bozeman. It wasn’t even dark yet!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Perfectly nice hotel!

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Great stay, central, lovely staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Great hotel. Great location, staff and amentities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
I need a receipt for my stay for my room. No one can send me one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
I have sent your incidentals folio again, in the case that you may not have received it still. Your room and tax is through Expedia. We hope you enjoyed your stay.