Note fondée sur 919 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Practical
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yves, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Pour un séjour d’une nuit, avant d’aller à l’aéroport, seulement…
par un voyageur de Sanford
Publié le 4 déc. 2024
lots of things
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Terry,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024
Samatha at the front desk was awesome. One of the nicest people you will ever meet!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amy,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sherry,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur
Skip this one
Publié le 23 sept. 2024 sur HotelsEverything in this hotel is in poor condition. If you want shampoo you have to go back to the front desk and ask. You have to sign for a hair dryer and return when you check out
Ice machine not working and we were scolded for trying it. They said we would ruin the motor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very helpful
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Not a very good area
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
The property was in a rather tough and undesirable location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Matt,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6